Hej piger, har lige brug for råd.
Jeg er lige nu i uge 8 med nr. 2 barn og vi er rigtig glade 
Jeg har fortalt det til en del, undtagen mine forældre, da vi vil gøre det face-to-face og først ser dem i weekenden, og så mine chefer.
Jeg er ansat i en lille privat virksomhed med 6 ansatte, og jeg kan forstå på mine chefer at økonomien ikke er helt i top. I øjeblikket er der en sekretær på barsel, min kollega går på barsel om 3 uger, og så er der mig som ingen ved noget om.
Jeg ved godt at de bare skal acceptere at jeg er gravid, men jeg har så svært ved at få det sagt. Jeg vil gerne vente med at sige det til uge 12, men døjer med VILD træthed, kvalme og svimmelhed. Folk er begyndt at spørge om jeg er ok, og en af sekretærerne har spurgt mig ligeud om jeg er gravid - jeg løj og sagde nej 
Jeg ved det er en smagssag, men hvordan fortæller jeg bedst mine chefer at jeg er gravid? Har ikke lyst til a gøre det face-to-face, selvom det nok er bedst, men jeg ved bare at der kommer små kommentarer, som: Øv! Eller; jeg skal vist lige have et alvorsord med din mand, osv. Det er ment i sjov, men gider ikke rigtig høre på det.
Er det for fesent at skrive en mail? Eller skal jeg bare mande mig op? Og skal jeg vente, eller få det ud nu, og så kunne slappe af når jeg nu har disse anfald af svimmelhed og kvalme?
Sorry for de mange spørgsmål, men HJÆLP!!
Anmeld