kvalme hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej kan bare ikk holde det ud mere!!! hvad hjælper på kvalme, det er sgu kommer igen ¨hos miig!

christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

MaleneG

Mariekiks, mælk, mandler, Iskold mathilde kakao mælk, sodavands is, spise små, men mange portioner mad om dagen.
frugt, salat.

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Flytter tråden til Graviditet

Zafir - Mod.

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Du skal gå i Matas og købe et af de der armbånd mod kvalme, de trykker på et akupressur punkt mod kvalme og de virker. Koster 120 kr eller noget i den stil

Godt givet ud.

Anmeld

18. juli 2009

FrkT

Zafir skriver:

Du skal gå i Matas og købe et af de der armbånd mod kvalme, de trykker på et akupressur punkt mod kvalme og de virker. Koster 120 kr eller noget i den stil

Godt givet ud.

Ja de er super gode, kender flere der har brugt dem i deres graviditet. De hedder "Sea Band", hvis du vil have navnet. Og du kan også bruge dem til alle former for transportsyge, har jeg selv gjort.

Anmeld

18. juli 2009

kiroo

hej
nu fik jeg ikke lige kiggede på hvor i landet du kommer fra.. men på glostrup hospital har de en afdeling der tager sig af gravide med kvalme. og der har jeg været indlagt første gang jeg var gravid og desværre også denne gang, og der har jeg fået en masse gode råd.
bl.a. at spise hver time ikke meget bare en lille smule. have en kiks liggende ved siden af sengen til du vågner og en flaske vand, der ud over fik jeg B6 vitamin og nogen piller der hedder prostafen, men jeg de hedder.. de to sygeplejsker der er bedst inden for faget på glostrup hedder Dorthe og anja. super søde piger. jeg fik det i hvertfalde bedre. der står også en masse råd hvis du goggler det. sodavandsis er også godt. men husk ikke at spise meget af gangen selv om du har det godt, vent lidt og så spis igen. og slap gerne af en halv time efter du har spist aftensmad så det ikke kommer op igen..

håber du snart får det bedre..

kitt 27+1

Anmeld

18. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg syntes citrus-frugter og salt-pastiller virkede her. Måske det bare var hos mig... men var da værd at forsøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.