20+0 førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
9 svar
11 synes godt om
8. september 2013

asff

Puha! Der er vidst gået lidt tid siden 18+4, da jeg er 20+2 i dag Har ikke rigtig kunne tage mig sammen, da vi passer hus for mine svigerforældre. Vi var til misdannelsesscanning nr 2, i fredags. Alt ser vel ud, og det er stadig en lille dame Desværre var hun alt andet end fotogen! Den lille frøken, har vendt sig med ryggen ud mod min mave, og det gjorde det svært, at scanne hendes ansigt - og lidt træls at jeg ikke mærker hårde spark men kun lidt hikke. Til gengæld får jeg nogle gevaldige los i blæren - tak skat! Nå men til maven; den er ikke vokset sååå meget, kun op ad I får et billede med tøj på, selvom den er pænere uden og så lige et ansigt, så man kan se hvad jeg er for en

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

NovemberBaby2013

Smuk, smuk, smuk
-Vi må håbe hun vender sig, så du kan få kærlige puf udad, i stedet for blæren! .

Anmeld

8. september 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Smuk, smuk, smuk
-Vi må håbe hun vender sig, så du kan få kærlige puf udad, i stedet for blæren! .

årh

Krydser virkelig fingre for det!

Anmeld

8. september 2013

Millea

Wow en flot mave.. 

Anmeld

8. september 2013

asff

Millea skriver:

Wow en flot mave.. 

Tusinde tak.

Anmeld

8. september 2013

Babydrøm

asff skriver:

Puha! Der er vidst gået lidt tid siden 18+4, da jeg er 20+2 i dag Har ikke rigtig kunne tage mig sammen, da vi passer hus for mine svigerforældre. Vi var til misdannelsesscanning nr 2, i fredags. Alt ser vel ud, og det er stadig en lille dame Desværre var hun alt andet end fotogen! Den lille frøken, har vendt sig med ryggen ud mod min mave, og det gjorde det svært, at scanne hendes ansigt - og lidt træls at jeg ikke mærker hårde spark men kun lidt hikke. Til gengæld får jeg nogle gevaldige los i blæren - tak skat! Nå men til maven; den er ikke vokset sååå meget, kun op ad I får et billede med tøj på, selvom den er pænere uden og så lige et ansigt, så man kan se hvad jeg er for en

Flot mave

Anmeld

8. september 2013

asff

AnnL skriver:

Flot mave

Tak

Anmeld

13. september 2013

Lou

asff skriver:

Nårh også en rigtig fin mave du har!!

Anmeld

13. september 2013

M (:

asff skriver:

Hvor er både du og maven smuk! 

Dejlig med veloverstået skanning, og er sikker på, at hun nok skal vende sig, så du kan få en ordentlig indvendig mavepuster!  

Anmeld

13. september 2013

asff

M (: skriver:

Hvor er både du og maven smuk! 

Dejlig med veloverstået skanning, og er sikker på, at hun nok skal vende sig, så du kan få en ordentlig indvendig mavepuster!  

Åh tak!

Jeg krydser stadig fingre for at hun vender sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.