sker det snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
10 svar
1 synes godt om
7. september 2013

Anonym trådstarter

Her for omkring en halv time siden sagde det knæk i mit underliv og lå egentlig helt stille. Og efter og har stadig sådan menstruations agtige smerter, kan jeg mon være heldig der snart sker noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Her for omkring en halv time siden sagde det knæk i mit underliv og lå egentlig helt stille. Og efter og har stadig sådan menstruations agtige smerter, kan jeg mon være heldig der snart sker noget.

Hvor langt er du?

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Hvor langt er du?

37+3

Anmeld

7. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

37+3

Så skulle baby da gerne lige blive lidt endnu

Jeg har engang læst, at det godt kan knirke og knække når baby borer sig længere ned i bæknet, oplevede det dog ikke selv

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Så skulle baby da gerne lige blive lidt endnu

Jeg har engang læst, at det godt kan knirke og knække når baby borer sig længere ned i bæknet, oplevede det dog ikke selv

Ja den har bedst af og blive derinde. Men puha hvor kan jeg snart ikke mere, ved baby ligger meget langt nede, men håber virkelig på det snart sker.

Anmeld

7. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja den har bedst af og blive derinde. Men puha hvor kan jeg snart ikke mere, ved baby ligger meget langt nede, men håber virkelig på det snart sker.

Kan godt huske hvordan de sidste uger var! Godt man har barsel der, hvor det oftest bliver slemt!

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Kan godt huske hvordan de sidste uger var! Godt man har barsel der, hvor det oftest bliver slemt!

Ja men er desværre bare total fanget herhjemme pga bækken smerter :/ så kan virkelig ikke mere og har været sygemeldt hele graviditeten

Anmeld

7. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja men er desværre bare total fanget herhjemme pga bækken smerter :/ så kan virkelig ikke mere og har været sygemeldt hele graviditeten

SÅ forstår jeg dig sgu godt!!!

Om en uge puster jeg noget vestøv i din retning!

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

SÅ forstår jeg dig sgu godt!!!

Om en uge puster jeg noget vestøv i din retning!

Taak
Ja så kan man snart ikke mere og har haft tegn på sådan fødsel de sidste tre uger. Og ingen søvn osv vil man bare gerne have det overstået

Anmeld

7. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Taak
Ja så kan man snart ikke mere og har haft tegn på sådan fødsel de sidste tre uger. Og ingen søvn osv vil man bare gerne have det overstået

Ej kan du ikke snakke med din jm om en igangsættelse så?
Tænker det gavner dig mere at blive sat igang end det gør at gå og lide??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.