Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Her for omkring en halv time siden sagde det knæk i mit underliv og lå egentlig helt stille. Og efter og har stadig sådan menstruations agtige smerter, kan jeg mon være heldig der snart sker noget.
Her for omkring en halv time siden sagde det knæk i mit underliv og lå egentlig helt stille. Og efter og har stadig sådan menstruations agtige smerter, kan jeg mon være heldig der snart sker noget.
Martsbaby skriver: Hvor langt er du?
Hvor langt er du?
Anonym skriver: 37+3
37+3
Martsbaby skriver: Så skulle baby da gerne lige blive lidt endnu Jeg har engang læst, at det godt kan knirke og knække når baby borer sig længere ned i bæknet, oplevede det dog ikke selv
Så skulle baby da gerne lige blive lidt endnu Jeg har engang læst, at det godt kan knirke og knække når baby borer sig længere ned i bæknet, oplevede det dog ikke selv
Anonym skriver: Ja den har bedst af og blive derinde. Men puha hvor kan jeg snart ikke mere, ved baby ligger meget langt nede, men håber virkelig på det snart sker.
Ja den har bedst af og blive derinde. Men puha hvor kan jeg snart ikke mere, ved baby ligger meget langt nede, men håber virkelig på det snart sker.
Martsbaby skriver: Kan godt huske hvordan de sidste uger var! Godt man har barsel der, hvor det oftest bliver slemt!
Kan godt huske hvordan de sidste uger var! Godt man har barsel der, hvor det oftest bliver slemt!
Anonym skriver: Ja men er desværre bare total fanget herhjemme pga bækken smerter :/ så kan virkelig ikke mere og har været sygemeldt hele graviditeten
Ja men er desværre bare total fanget herhjemme pga bækken smerter :/ så kan virkelig ikke mere og har været sygemeldt hele graviditeten
Martsbaby skriver: SÅ forstår jeg dig sgu godt!!! Om en uge puster jeg noget vestøv i din retning!
SÅ forstår jeg dig sgu godt!!! Om en uge puster jeg noget vestøv i din retning!
Anonym skriver: Taak Ja så kan man snart ikke mere og har haft tegn på sådan fødsel de sidste tre uger. Og ingen søvn osv vil man bare gerne have det overstået
Taak Ja så kan man snart ikke mere og har haft tegn på sådan fødsel de sidste tre uger. Og ingen søvn osv vil man bare gerne have det overstået
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128