Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Vi står og mangler nogle søde lamper til vores hjem. Kan nogen anbefale en god butik med lamper i Århus?
Jeg har selv været forbi rifraf på Frederiksbjerg i Århus. De kører med 15% rabat til og med i morgen (07.09) og virker seriøse.
Er der nogle andre butikker som kan anbefales i Århus C?
Johanne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Johanne28a skriver: Hej Vi står og mangler nogle søde lamper til vores hjem. Kan nogen anbefale en god butik med lamper i Århus? Jeg har selv været forbi rifraf på Frederiksbjerg i Århus. De kører med 15% rabat til og med i morgen (07.09) og virker seriøse. Er der nogle andre butikker som kan anbefales i Århus C? Johanne
Hvis du ikke allerede har været forbi "Tidens Møbler" på Klostertorv, er det et forsøg værd. Super-flotte lamper - endda på udsalg. Roomshop på Ingerslev Plads har lige fået en masse nye - og lækre- lamper hjem.
Johanne28a skriver: Vi står og mangler nogle søde lamper til vores hjem. Kan nogen anbefale en god butik med lamper i Århus?
Jeg har været i Rifraf butikken en del gange, for at se de mange smukke designerlamper
De er altid venlige og hjælpsomme, hvorimod jeg ikke har oplevet særlig god service hos roomshop den ene gang jeg var der.
Tak for svarene.
Jeg vil kigge lidt på de andre steder, men hælder nok mest til rifraf. Rabatten er god, og så har jeg hørt godt om dem.
Deler lige min erfaring med jer når jeg har købt mine lamper.
Johanne28a skriver: Tak for svarene. Jeg vil kigge lidt på de andre steder, men hælder nok mest til rifraf. Rabatten er god, og så har jeg hørt godt om dem. Deler lige min erfaring med jer når jeg har købt mine lamper.
Hvilke lamper overvejer du at købe?
Jeg fik købt 4 Early Bird og 1 pindsvin lampe
Vil gerne have købt en ny lampe til spisebordet - men pengene rækker desværre ikke
God søndag alle sammen, og tak for tilbagemeldingerne.
kh Johanne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128