Lampebutik i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. september 2013

Johanne28a

Hej

Vi står og mangler nogle søde lamper til vores hjem. Kan nogen anbefale en god butik med lamper i Århus?

Jeg har selv været forbi rifraf på Frederiksbjerg i Århus. De kører med 15% rabat til og med i morgen (07.09) og virker seriøse.

Er der nogle andre butikker som kan anbefales i Århus C?

Johanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Studerendemor

Johanne28a skriver:

Hej

Vi står og mangler nogle søde lamper til vores hjem. Kan nogen anbefale en god butik med lamper i Århus?

Jeg har selv været forbi rifraf på Frederiksbjerg i Århus. De kører med 15% rabat til og med i morgen (07.09) og virker seriøse.

Er der nogle andre butikker som kan anbefales i Århus C?

Johanne

Hvis du ikke allerede har været forbi "Tidens Møbler" på Klostertorv, er det et forsøg værd. Super-flotte lamper - endda på udsalg. Roomshop på Ingerslev Plads har lige fået en masse nye - og lækre- lamper hjem.

Anmeld

7. september 2013

Marianne9000

Johanne28a skriver:

Jeg har været i Rifraf butikken en del gange, for at se de mange smukke designerlamper 

De er altid venlige og hjælpsomme, hvorimod jeg ikke har oplevet særlig god service hos roomshop den ene gang jeg var der. 

Anmeld

7. september 2013

tarkoflen

Der ligger en lampe outlet i kongsvang, jeg har kun kigget ind af vinduet, men så et par lamper, som var fine, blandt andet denne

http://www.intermezzoshop.com/lamper/zoolight-co.h tml

Ved godt, at det nok ikke er den stil du leder efter, det var mere for at sige, at der måske kunne være nogle ok lamper imellem det er da et besøg værd

Anmeld

7. september 2013

Johanne28a

Tak for svarene.

Jeg vil kigge lidt på de andre steder, men hælder nok mest til rifraf. Rabatten er god, og så har jeg hørt godt om dem.

Deler lige min erfaring med jer når jeg har købt mine lamper.

Anmeld

7. september 2013

Marianne9000

Johanne28a skriver:

Tak for svarene.

Jeg vil kigge lidt på de andre steder, men hælder nok mest til rifraf. Rabatten er god, og så har jeg hørt godt om dem.

Deler lige min erfaring med jer når jeg har købt mine lamper.

Hvilke lamper overvejer du at købe? 

Anmeld

8. september 2013

Johanne28a

Jeg fik købt 4  Early Bird og 1 pindsvin lampe

Vil gerne have købt en ny lampe til spisebordet - men pengene rækker desværre ikke 

God søndag alle sammen, og tak for tilbagemeldingerne.

kh Johanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.