jeg har en x-kæreste billigt til salg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

Leneur

Har modtaget et par mails i dag, hvor han skriver at han har krav på en 6-8-ordning når jeg har født og han vil gerne have lavet en test på at han er far til barnet. Samtidig med påstår han at det er mig der lyver mht samvær grundet en mail jeg har sendt til statsforvaltningen men hvor filen ved han fra hvad jeg har skrevet til dem når jeg ikke selv har hørt fra dem eller nævnt ham ved navn i mailen. er bare så rystet lige nu og så er der skis'me længe til mandag førend jeg kan ringe og høre hvad f..... det drejer sig om... Han er lystløgner og har ordet i sin magt og kan manipulere med alt og alle, hvor jeg er den stille generte type som godt kan gå i baglås, så er bare så bange for at det bliver som han vil have det og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre...
Nogen forslag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Harfeletten

Leneur skriver:

Har modtaget et par mails i dag, hvor han skriver at han har krav på en 6-8-ordning når jeg har født og han vil gerne have lavet en test på at han er far til barnet. Samtidig med påstår han at det er mig der lyver mht samvær grundet en mail jeg har sendt til statsforvaltningen men hvor filen ved han fra hvad jeg har skrevet til dem når jeg ikke selv har hørt fra dem eller nævnt ham ved navn i mailen. er bare så rystet lige nu og så er der skis'me længe til mandag førend jeg kan ringe og høre hvad f..... det drejer sig om... Han er lystløgner og har ordet i sin magt og kan manipulere med alt og alle, hvor jeg er den stille generte type som godt kan gå i baglås, så er bare så bange for at det bliver som han vil have det og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre...
Nogen forslag???

Sikke da en omgang, din stakkel.
Står selv lige nu i den situation at jeg ikke ved om faderen til Emil vil skrive under, eller have faderskabsattest, og det er slet ikke sjovt, men hvis det er det der skal til, for at han fatter at han har en søn, som faktisk fortjener at have en far, så må det jo være sådan.

Altså for det første har han ikke krav på noget somhelst sammenkvem, hvis han ikke skriver under. Så hvis han kræver test, så lad ham få den test, for så har han ikke krav på noget somhelst, før det er bevist at han er far. Og sådan en faderskabssag, kan tage op til et år.

For det andet, så kan han ikke få sammenkvem på egen hånd, så længe du ammer, så dermed er han tvunget til at se sit barn, i dit selskab.

For det trejde, så skal du gemme ALT hvad han skriver til dig. Alt fra påståelser, til trusler, for det kan du bruge mod ham i statsamtet, hvis han engang kræver sammenkvem.
Dermed siger jeg ikke at du skal nægte ham at se hans søn, for jeg synes personligt at det er bedst hvis barnet har både en mandlig og en kvindelig rollemodel i sit liv, men han skal selvfølgelig have sammenkvem i den grad at både du og barnet er tilpas med det.

Hvis Emils far engang skulle søge sammenkvem, vil jeg give et forslag der lyder på 2 dag om ugen, hos mig, til at starte på, derefter kan man gå over til en overnatning hver trejde weekend. Emils kender ikke sin far, og kommer nok heller ikke til det - Og hvis han gør, så bliver det først om nogle år, når hans far er moden nok til det, så derfor vil jeg ikke tilbyde ham mere sammenkvem end det - Det ville jo være ligesom at sende Emil ud til en fremmed mand.

Anmeld

18. juli 2009

Cris

Jeg ville forslå en ordenlig spark på klodserne, men jeg tror ikke, at det ville hjælpe til din situation...

Anmeld

18. juli 2009

A.

ja men for det første har han ikke krav på sådan ordning det første år uanset om du ammer eller ej har krav for at komme ned til dig ca 2 gange om ugen 1,5-2 timer og så har han ikke krav på mere først når barnet er omkring 1 år og de har en god kontakt kan man overveje enkel besøg hos ham.

Anmeld

18. juli 2009

Leneur

I skal have tak for svar søde piger. Altid dejligt med opbakning men har ikke sovet så meget i nat og jeg er stadig noget kulret. Hvorfor rendte jeg også lige i den forkerte igen igen?????

Anmeld

18. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja min er også til salg hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.