Stor amme Bh hvor ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. september 2013

AnonymMor

hej piger.. 

jeg ved simpelthen ikke hvor jeg kan få fat i en amme bh jeg kan passe 

jeg har prøvet change som havde den til str I skål og den er for lille og deres J skål kommer først hjem om 2 mdr !!!  og tror faktisk heller ikke den er stor nok 

har prøvet samtlige modeller i babysam og ingen sidder optimalt.. har prøvet triump og hunkemøller men de har kun til str E skål... 

Hvad har i andre storbarmede piger gjort mht til en amme bh 

Lige nu render jeg rundt med en sports bh men det er jo en værre bøvl hver gang de skal "pakkes ud"  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

LRJ

Rinepigen skriver:

hej piger.. 

jeg har prøvet change som havde den til str I skål og den er for lille og deres J skål kommer først hjem om 2 mdr !!!  og tror faktisk heller ikke den er stor nok 

har prøvet samtlige modeller i babysam og ingen sidder optimalt.. har prøvet triump og hunkemøller men de har kun til str E skål... 

Lige nu render jeg rundt med en sports bh men det er jo en værre bøvl hver gang de skal "pakkes ud"  

Prøv primadonna , ellers Udlandet, jeg kan slet ikke finde min størrelse i bh herhjemme, uanset om jeg er gravid eller ej
Men jeg køber på esos, ebay, amazon og nogle andre engelske hjemme, bare husk at kun at købe indenfor Europas grænser

Anmeld

7. september 2013

Hjaltesmor

måske kan du være heldig på http://www.hotmilklingerie.com/?

Anmeld

8. september 2013

AnonymMor

LRJ skriver:

Prøv primadonna , ellers Udlandet, jeg kan slet ikke finde min størrelse i bh herhjemme, uanset om jeg er gravid eller ej
Men jeg køber på esos, ebay, amazon og nogle andre engelske hjemme, bare husk at kun at købe indenfor Europas grænser

tak for svaret, men problemet er bare at jeg ikke kan prøve dem først og jeg har utrolig svart ved at finde en Bh der sidder optimalt på mig så synes det er lidt risikablet at bestille det over nettet.. men det kan jo selvfølgelig blive nødvendigt

Anmeld

8. september 2013

AnonymMor

Hjaltesmor skriver:

måske kan du være heldig på http://www.hotmilklingerie.com/?

tak det vil jeg se nærmere på  

Anmeld

8. september 2013

LRJ

Rinepigen skriver:

tak for svaret, men problemet er bare at jeg ikke kan prøve dem først og jeg har utrolig svart ved at finde en Bh der sidder optimalt på mig så synes det er lidt risikablet at bestille det over nettet.. men det kan jo selvfølgelig blive nødvendigt

Jeg har en Amme bh i Str 75 J ( fra change ) liggende hvis du kan være i den må du gerne få den og prøve den, så du kan finde ud af om du kan være i den inden der kommer amme bh'er hjem i den str

Men ellers er det eneste du kan gøre er at prøve primadonna butikken ellers er du nødt til at finde en fra udlandet

Anmeld

8. september 2013

AnonymMor

LRJ skriver:

Jeg har en Amme bh i Str 75 J ( fra change ) liggende hvis du kan være i den må du gerne få den og prøve den, så du kan finde ud af om du kan være i den inden der kommer amme bh'er hjem i den str

Men ellers er det eneste du kan gøre er at prøve primadonna butikken ellers er du nødt til at finde en fra udlandet

mange tak for hjælpen men jeg er desværre en str 85  

men nu har jeg taget chancen og bestilt en fra ebay så må vi håbe den passer  

Anmeld

8. september 2013

piadas

Rinepigen skriver:

hej piger.. 

wajketrading.dk har jeg købt hos. Jeg er en k-skål så vidt jeg husker. Hun er rigtig sød til at hjælpe med at finde den rigtige størrelse.

Anmeld

8. september 2013

LRJ

Rinepigen skriver:

mange tak for hjælpen men jeg er desværre en str 85  

men nu har jeg taget chancen og bestilt en fra ebay så må vi håbe den passer  

Okay Håber det er den passer

Anmeld

8. september 2013

AnonymMor

piadas skriver:

wajketrading.dk har jeg købt hos. Jeg er en k-skål så vidt jeg husker. Hun er rigtig sød til at hjælpe med at finde den rigtige størrelse.

mange tak  de ser rigtig gode ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.