10+0 Mavebillede og mavesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.502 visninger
14 svar
12 synes godt om
7. september 2013

Tulipan

Så ramte jeg 10+0 og tænkte det var tid til et nyt mavebillede - selvom man intet kan se

De sidste 5 uger gået med at være næsten sengeliggende pga så meget kvalme

Jeg har i dag rigtig kraftige menstruations-lignende smerter, og det bekymrer mig meget. Har tidligere haft lidt niv en gang imellem, men aldrig så meget som nu.

Så er super bange for at jeg er ved at abortere!

Hvis I har gode erfaringer med smerter på dette tidspunkt så kom endelig med dem!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

B&J

man kan se din mave buler lidt som den ellers ikke ville gøre hvis du ikke var gravid

og jeg håber af hele mit hjerte det er bare din krop der er igang med at arbejde sammen med babyen det kan man jo godt få en del ondt af

Anmeld

7. september 2013

christina92

Anonym23 skriver:

Så ramte jeg 10+0 og tænkte det var tid til et nyt mavebillede - selvom man intet kan se

Jeg har i dag rigtig kraftige menstruations-lignende smerter, og det bekymrer mig meget. Har tidligere haft lidt niv en gang imellem, men aldrig så meget som nu.

Hvis I har gode erfaringer med smerter på dette tidspunkt så kom endelig med dem!

Som du selv siger er der ikke meget mave endnu, derfor kan de voldsomme mavesmerter skyldes voldsomme ligamentersmerter, fordi maven tager et "hop" i at vokse.

Jeg kan selvf ikke sige det med sikkerhed, men oplevede det flere gange selv, det var til tider så slemt at jeg ikke kunne gå rundt

Og tillykke med spiren

Anmeld

8. september 2013

Monski

Anonym23 skriver:

Hvordan går det i dag?

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

Monski skriver:

Hvordan går det i dag?

Hvor er det nogle søde kommentarer alle tre TAK

Jeg snakkede med en læge og fik at vide at det var fordi min livmoder vokser at jeg har den slags smerter - jeg nåede bare ikke så langt sidst at jeg nåede det.
Så det havde Christina92 ret i

Smerterne stilnede af i går og har næsten været væk i dag.

Jeg nåede bare at lave en storm i et glas vand, men sådan er det når man har tabt før

Nu ser jeg bare frem til nakkefoldsscanning den 25. september og håber alt går roligt indtil

Anmeld

9. september 2013

christina92

Anonym23 skriver:

Jeg snakkede med en læge og fik at vide at det var fordi min livmoder vokser at jeg har den slags smerter - jeg nåede bare ikke så langt sidst at jeg nåede det.

Jeg nåede bare at lave en storm i et glas vand, men sådan er det når man har tabt før

Nu ser jeg bare frem til nakkefoldsscanning den 25. september og håber alt går roligt indtil

Der er ikke noget at sige til at du reagere som du gør! Tro mig det gjorde jeg også, også selvom jeg ikke havde prøvet at tabe

Dejligt det går bedre!

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

christina92 skriver:

Der er ikke noget at sige til at du reagere som du gør! Tro mig det gjorde jeg også, også selvom jeg ikke havde prøvet at tabe

Dejligt det går bedre!

Tak det er jeg også super glad for
Man kan jo ikke lade være med at være nervøs når det er så meget en ønskebaby man bærer rundt på!

Anmeld

9. september 2013

christina92

Anonym23 skriver:

Tak det er jeg også super glad for
Man kan jo ikke lade være med at være nervøs når det er så meget en ønskebaby man bærer rundt på!

Nej det kan man nemlig ikke!

Anmeld

9. september 2013

Muhmi

Anonym23 skriver:

Dejligt at høre og bare rolig, du kommer til at få en smuk gravid mavse... Glæder mig til at følge din mave

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

Muhmi skriver:

Dejligt at høre og bare rolig, du kommer til at få en smuk gravid mavse... Glæder mig til at følge din mave

Tusind tak
Ih jeg glæder mig også super meget til at den begynder og vokse og jeg kan vise den frem til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.