igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger!
Jeg blev indlagt igår og er idag blevet sat igang med stikpille! min livmoderhals var gået fra 5cm igår til 1,5cm idag da hun satte den første stikpille op, så min krop var selv igang med at gøre klar til fødslen, så jjordmoderen håber hun kan prikke hul på vandet her om nogle timer!
Hvor lang tid tog det for jer fra den første stikpille til fødslen gik rigtig igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

dukke

Anonym skriver:

Hej piger!
Jeg blev indlagt igår og er idag blevet sat igang med stikpille! min livmoderhals var gået fra 5cm igår til 1,5cm idag da hun satte den første stikpille op, så min krop var selv igang med at gøre klar til fødslen, så jjordmoderen håber hun kan prikke hul på vandet her om nogle timer!
Hvor lang tid tog det for jer fra den første stikpille til fødslen gik rigtig igang?

Jeg fik godt nok ikke en stikpille men nogle jeg skulle sluge og da jeg var 3 cm åben tog hun vandet

Anmeld

7. september 2013

MissTas

Anonym skriver:

Hej piger!

fik en stikpille kl. 8 om morgenen og fik veer kl. 17 samme dag.. gik dog først rigtig i fødsel omkring midnat og fødte dagen efter 14.34

Anmeld

7. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Håber du er godt i gang med fødslen og at i bare får en rigtig god oplevelse. Held og lykke!! Vh stine

Anmeld

7. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej piger!

Fik første stikpille 13.00 og den første ve samme aften 20.40 God fødsel 

Anmeld

7. september 2013

Eliza

Ca 2 timer og jeg var helt lukket med 2 cm livmoderhals.
Altså 2 timer efter første pille var lagt, startede veerne.
Den blev lagt kl 12 og han er født 20.45

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.