Emma har i noget tid virket irritabel, når hun skulle have bryst. Hun tager fat og sutter, men kort efter græder hun og vender hovedet væk. Det gentager vi så nogle gange, indtil jeg til sidst henter flasken. Hun er det sidste stykke tid kun blevet ammet morgen og aften. Jeg har ikke rigtig fattet om det er irritation over at det ikke løber hurtigt nok/mangel på mælk eller om hun bare ikke gider mere. Flasken vil hun gerne have. Hun stirrer ellers på mine bryster og siger mam mam mam.... Men da det her har stået på i noget tid, er der jo heller ikke længere så meget mælk... så i går prøvede jeg at malke ud, og der var kun ca. 40 ml...
Mon hun bare er ved at blive træt af at få bryst??? Det er hun sikkert, men vil alligevel gerne lige høre om der er nogen der har oplevet det samme, og om i stoppede amningen...? Jeg vil jo heller ikke tvinge hende!!
Men hvis jeg nu skal stoppe, kan jeg så bare stoppe helt nu, eller skal jeg lige amme hende fortsat om aftenen i lidt tid, så det ikke sker så pludseligt, eller er det ok bare at stoppe helt nu, når nu hun egentlig virker irriteret på det?
Anmeld