respisense vejrtræknings alarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
7 svar
1 synes godt om
6. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg har kikket på denne alarm man sætter i bleen den skulle have vundet flere priser overvejer at købe den da den vil kunne give mig trykhed.

Andre der har erfaringer med den?
Eller måske kan anbefale andre?

Syntes det er smart den kan sætte i bleen i forhold til den der skal ligge under madrassen som jo så vil skulle flyttes fra barnevogn til seng
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

anna111

Lige et billede af hvordan den sidder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2013

Kløver

Jeg har kun hørt dårligt om den (og lignende modeller) især da den ofte går igang uden grund og en bekendt faktisk fik ødelagt søvnen med den. Selv vores sp frarådede den

Anmeld

6. september 2013

anna111

Maja84 skriver:

Jeg har kun hørt dårligt om den (og lignende modeller) især da den ofte går igang uden grund og en bekendt faktisk fik ødelagt søvnen med den. Selv vores sp frarådede den

Okay mange tak så kan det da godt være det skal være den under madrassen alligevel

Anmeld

6. september 2013

Kløver

anna111 skriver:

Okay mange tak så kan det da godt være det skal være den under madrassen alligevel

Det er op til dig men det er ikke kun ble modellen men i det hele taget de der alarmer. Kiggede selv på dem og dengang frarådede flere eksperter dem også da de gav langt mere bekymring end ro, hvilket en bekendt så bekræftede. Så medmindre man får en fra sygehusets side af gode årsager, ville jeg ikke spilde penge på den

Jeg er selv glad for jeg sparede pengene, især da jeg fandt ud af hvor meget og hvor hurtigt man som mor reagerer

Men helt dit valg

Anmeld

7. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er enig i at det er spild af penge og at de gir flere bekymringer end, de gør gavn.

Thea er født 6 uger for tidligt og havde en på de første 14 dage, og hver gang den går i gang flyver man op, og finder en dejlig sovene baby. Da den endelig kom af, var det en kæmpe befrielse!!

Jeg kender også ligende modeler fra mit arbejde med handicappet børn. Tit så forstyrre den søvnen og vækker barnet pga den bipper, selvom behovet ik er der. 

Men altså gør hva du føler behov for og se hva der sker! Vh stine

Anmeld

7. september 2013

anna111

Kan godt se jeres poente men jeg fortrækker at fare op 50gange for meget ind 1 gang for lidt

Anmeld

7. september 2013

tarkoflen

Jeg har en veninde, der fik sådan en med hjem fra hospitalet, da deres datter er født med en ganespalte og en tilbagetrukket hage, og derfor kunne blive kvalt, hvis hendes tunge gled ned i svælget. Hun skulle ligge på maven og sove! De fjernede den meget hurtigt, da den gav mere anledning til uro og nervøsitet end den gav ro! De fløj op hver gang den gik af og deres datter lå og snork sov og fejlede ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.