Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dette er måske en underlig tråd.Men søger de puder og viskestykker som Netto havde i deres avis sidste uge - det print som ligner meget Ferm Living. Har to af puderne og vil så gerne have en af de aflange i farver og viskestykkerne i samme print..Hvis nogen ved hvilke jeg snakker om, og ved at de stadig findes i en butik, let me know Tak ! (: (: (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TinTinO skriver: hsharDette er måske en underlig tråd.Men søger de puder og viskestykker som Netto havde i deres avis sidste uge - det print som ligner meget Ferm Living. Har to af puderne og vil så gerne have en af de aflange i farver og viskestykkerne i samme print..Hvis nogen ved hvilke jeg snakker om, og ved at de stadig findes i en butik, let me know Tak ! (: (: (:
hsharDette er måske en underlig tråd.Men søger de puder og viskestykker som Netto havde i deres avis sidste uge - det print som ligner meget Ferm Living. Har to af puderne og vil så gerne have en af de aflange i farver og viskestykkerne i samme print..Hvis nogen ved hvilke jeg snakker om, og ved at de stadig findes i en butik, let me know Tak ! (: (: (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128