så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
ja det er ekstram ierterne mit hovede føltes tungt nyser hele tiden og min næse er stoppet og løber jeg er ekstram træt og syntes fanme det er hårdt jeg er 8+1 idag og håber virkelig ikke det skader min ufødte barn jeg vogner med morgen kvalme hver morgen og nu har jeg forkøelsen oven i
det er bare så hårdt 
Ud over det har jeg det bare så varmt hele tiden efter jeg er blevet gravid plejer ellers altid at fryse og elske varme men nu kan jeg over hovedet ikke holde varme ud. Og nu hvor jeg er syg burte jeg jo drikke the og holde mig varm under dynen. Men kan virkelig næsten ikke. Tror osse det er derfor jeg er blevet syg nu fordi min krop ikke er vand til alt den kulde og træk den har fået de sidste 14dage
Håber snart det er over ville ikke så meget med det her indlæg bare ynke lidt tror jeg 
Jeg kender godt det der med at fryse og så svede... det havde jeg både med Victor og har haft det en lille smule denne gang også...
Hvad angår forkølelse, så er jeg vokset op med romtoddy - varm drikkelse med lidt honning, citron og rom i. Personligt foretrækker jeg den med varm solbærsaft.
Jeg plejer at lave den og drikke den lige inden jeg går i seng. Jeg har nogle gange når Victor havde en slem forkølelse lavet den til ham (selvfølgelig uden rom) og det plejer at hjælpe en hel del på forkølelsen... Jeg drak den også under min graviditet da jeg blev forkølet...
Anmeld