Hva synes i om Madonna piercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

Dinna88

den er for mig et trampstamp. der er alt for mange 13-årige, der blot venter på at få en amagernummerplade, der har den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Sander&Vitus-Mor

dollygirl skriver:

Ja som spørgsmålet siger

Synes det er en frygtelig piercing. Den er virkelig ikke særlig køn, og gør absolut ikke noget godt for nogen! - 

Anmeld

7. september 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det er meget lidt kønt!

Anmeld

7. september 2013

BigHope13

dollygirl skriver:

SSyJa som spørgsmålet siger

Både og, synes det kommer meget an på ansigtet og typen.
Men ja jeg har selv haft pircing mellem læbe og hagen, kan ikke huske hvad det hedder. Men det var en fase og havde den kun 2-3 år da jeg var 20-23 . Nu synes jeg bare den slags pircinger høre teenage årerne til og ville ikke gøre det igen.
Har dog i tungen og den kommer ikke ud lige foreløbig.

Anmeld

7. september 2013

Hyacinth

Ja som spørgsmålet siger

Jeg har haft flere ansigtspiercings; 2 Monroes/Madonnas ved siden af hinanden, 1 under læben og har haft to i næsen(næsepiercingerne var før de andre tre)

Jeg har pillet dem allesammen ud nu. Jeg er vokset lidt fra det at have piercinger og føler mig lidt for gammel til dem nu(er 27 nu). Fik dem da jeg var ca. 20 år.

Jeg vil ikke anbefale dem, fordi jeg selv er ret ærgerlig over mine huller i ansigtet.
Mine ar efter næsepiercingerne er til gengæld usynlige, så dem ville jeg nok hellere foretrække, hvis jeg skulle have en ansigtspiercing i dag. Generelt synes jeg, at mange piercinger er nogle, jeg forbinder med teenage-look.. Men hver sin smag selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.