Hjælp - syntes godt nok det er svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn syntes i er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.001 visninger
10 svar
2 synes godt om
6. september 2013

Anonym trådstarter

Har en datter der hedder Amina hvilket jo er et lidt anderledes navn....hun skal nu have en lillebror og hold op hvor syntes jeg det er svært at finde et navn til ham.

Da jeg var gravid med hende og inden jeg kendte kønnet ville jeg have barnet skulle hedde Elias hvis det blev en dreng.
Er stadig vild med navnet men syntes dog det er alt for brugt.

Er stadig meget i tvivl men har indtil videre fundet frem til de 2 muligheder jeg har angivet.
Kan rigtig godt lide Isaiah men tænker det måske fungerer bedre i et engelsk talende land.....

Men hvad syntes i? Og i er velkomne til at komme med andre forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Billemyre

Jeg har stemt Joshua, da jeg tror, mange vil ha' lidt svært ved at udtalen og stavemåden af navnet Isaiah.

Dog er det aldrig noget, jeg selv er gået specielt meget op i, men når det nu var en afstemning, så gjorde jeg det ud fra det kriterie

Anmeld

6. september 2013

Victoria2013

Det kan godt være Joshua er nemmest at udtale for de fleste... men på den anden side så har børn vist ofte nemmere ved at lære at udtale fremmedartede navne end voksne har

Personligt syntes jeg faktisk Isaiah lyder flottest, så det har jeg stemt på

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Jeg har stemt Joshua, da jeg tror, mange vil ha' lidt svært ved at udtalen og stavemåden af navnet Isaiah.

Dog er det aldrig noget, jeg selv er gået specielt meget op i, men når det nu var en afstemning, så gjorde jeg det ud fra det kriterie

Det er også det jeg tænker nemlig

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Victoria2013 skriver:

Det kan godt være Joshua er nemmest at udtale for de fleste... men på den anden side så har børn vist ofte nemmere ved at lære at udtale fremmedartede navne end voksne har

Personligt syntes jeg faktisk Isaiah lyder flottest, så det har jeg stemt på

Kan nok også bedst lide Isaiah men er bare i tvivl om jeg gør det for besværligt for mit barn i fremtiden

Anmeld

6. september 2013

Pigent

Anonym skriver:

Har en datter der hedder Amina hvilket jo er et lidt anderledes navn....hun skal nu have en lillebror og hold op hvor syntes jeg det er svært at finde et navn til ham.

Da jeg var gravid med hende og inden jeg kendte kønnet ville jeg have barnet skulle hedde Elias hvis det blev en dreng.
Er stadig vild med navnet men syntes dog det er alt for brugt.

Er stadig meget i tvivl men har indtil videre fundet frem til de 2 muligheder jeg har angivet.
Kan rigtig godt lide Isaiah men tænker det måske fungerer bedre i et engelsk talende land.....

Men hvad syntes i? Og i er velkomne til at komme med andre forslag.

Jeg har stemt Isaiah for det kan jeg bedst lide, men han vil nok blive spurgt mange gang om hvordan staves og udtales.

Hvad med

Adam

Milas

Matti 

Theis

Isak

Loui

Anmeld

6. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvad med:

Zacharia(s)

Amir

Isaac

Nabil

Anmeld

6. september 2013

Ciss

Jeg synes, Joshua passer best.

Hvis du leder efter andre alternativer synes jeg Simeon passer rigtig godt. Det er også en gammel form af et bibelsk navn som er mere brugt i engelsktalende land, men som der er nul problemer med at udtale herhjemme. Jeg elsker klangen i det navn.

Anmeld

6. september 2013

Jibbe

Isaiah er smukt!

Anmeld

6. september 2013

Ciss

Jeg kom i tanke om Melchior. Det synes jeg står godt til Amina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.