41+2, kontrol og evt. igangsætning i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. september 2013

Troldemommi

For filan hvor er jeg rastløs.

Jeg vil bare gerne have veer og komme i fødsel og se min lille dreng, men intet sker der, jeg skal på sygehuset i morgen og så vil de overveje at sætte mig igang.

jeg er splittet, jeg vil jo helst at han selv bestemmer hvornår han vil ud og på den anden side så skriger jeg snart af frustration, jeg er efterhånden rigtig træt af at være gravid 

alle ringer og skriver om hvordan det går og jeg smider snart min talefon ud i bækken 

ynk ynk ynk Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

DianaRJS

Monica P skriver:

Jeg vil bare gerne have veer og komme i fødsel og se min lille dreng, men intet sker der, jeg skal på sygehuset i morgen og så vil de overveje at sætte mig igang.

jeg er splittet, jeg vil jo helst at han selv bestemmer hvornår han vil ud og på den anden side så skriger jeg snart af frustration, jeg er efterhånden rigtig træt af at være gravid 

alle ringer og skriver om hvordan det går og jeg smider snart min talefon ud i bækken 

ynk ynk ynk Monica 

jeg er helt enig... få så den baby ud så vi kan se skønheden

sender ihvertfald en masse vestøv

og kan godt forstå frustrationerne!

håber det bedste

Anmeld

6. september 2013

Troldemommi

DianaRJS skriver:

jeg er helt enig... få så den baby ud så vi kan se skønheden

sender ihvertfald en masse vestøv

og kan godt forstå frustrationerne!

håber det bedste

mange tak 

Anmeld

6. september 2013

Holbæktrunten

Monica P skriver:

ynk ynk ynk Monica 

Ja det er bare sur numse at gå over - gik selv over med Noah, og blev sat i gang 41+3 - ungen ville dog ikke ud, så den hed 42+0 før vi fik æren af at møde den unge mand

Håber for dig at du går i gang af dig selv - eller som minimum at du reagerer positivt på igangsættelsen.

Jeg selv er 36+3 med nr 2 og også ved at være voldsomt træt af at være fed. Vil gerne snart se Prinsessepigen

Anmeld

6. september 2013

AnthonsMor

Monica P skriver:

ynk ynk ynk Monica 

Hvor kan jeg bare GODT huske hvordan det var!!!! Øv øv øv med ØV på!!

Jeg sender en masse vestøv og håber du føder i nat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.