Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her kommer lige et billede af min mave igen, jeg synes godt nok det går lidt stærkt nu.. men vægten siger kun plus 500 g jeg er en af de heldige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SMUKKE SMUKKE MAVE.... ihh hvor er du bare super heldig kun 500g det er jo lige til at leve med
B&J skriver: SMUKKE SMUKKE MAVE.... ihh hvor er du bare super heldig kun 500g det er jo lige til at leve med
Mange tak,.. jeg jeg er også glad for det kun er 500 g og ja men jeg undgår nok ikke og tage mere på i slutningen
Michelle21 skriver: Mange tak,.. jeg jeg er også glad for det kun er 500 g og ja men jeg undgår nok ikke og tage mere på i slutningen
nej men pyt da også med det en fødsel og en tur med barnevognen ja så er de væk igen
B&J skriver: nej men pyt da også med det en fødsel og en tur med barnevognen ja så er de væk igen
ja og så bor jeg på 2. sal uden elevator
Michelle21 skriver: ja og så bor jeg på 2. sal uden elevator
ja op og ned af trapperne med babyen i en bære sele
B&J skriver: ja op og ned af trapperne med babyen i en bære sele
JaJa ej jeg glæder mig til at han kommer ud til os
Michelle21 skriver: JaJa ej jeg glæder mig til at han kommer ud til os
det er også fantastisk det er kun 100% beder det er 100% de ligger i maven men der kommer lige 100 mere oven i når de kommer ud
B&J skriver: det er også fantastisk det er kun 100% beder det er 100% de ligger i maven men der kommer lige 100 mere oven i når de kommer ud
jaa det vil jeg godt tro.. men de bliver så hurtigt store..
Michelle21 skriver: jaa det vil jeg godt tro.. men de bliver så hurtigt store..
jaaa alt alt alt for hurtige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128