Vi er uenige :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes I? :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.138 visninger
27 svar
20 synes godt om
6. september 2013

Mortilxx

Jeg har en dejlig lille Gustav på snart tre år, og vi skal have en dejlig lille dreng igen :-) Meeeeeen, vi er ikke helt enige, så nu vil jeg lige høre jeres mening? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

MorEllen

Jeg synes begge navne passer til Gustav, men har stemt William da det nok er det jeg selv ville ha valgt

Anmeld

6. september 2013

Troldemommi

Jeg har stemt på Mathias da William er så brugt i disse år, men det er to søde navne 

Anmeld

6. september 2013

Mortilxx

MorEllen skriver:

Jeg synes begge navne passer til Gustav, men har stemt William da det nok er det jeg selv ville ha valgt

Jeg vil rigtig gerne have en lille William :-)

Anmeld

6. september 2013

Mortilxx

Monica P skriver:

Jeg har stemt på Mathias da William er så brugt i disse år, men det er to søde navne 

Jeg har bare den der i hovedet fra da jeg gik i skole, Mathias B, Mathias V og Mathias K i en klasse :-)

Anmeld

6. september 2013

l.kjoeller

Nihell skriver:

Jeg har en dejlig lille Gustav på snart tre år, og vi skal have en dejlig lille dreng igen :-) Meeeeeen, vi er ikke helt enige, så nu vil jeg lige høre jeres mening? :-)

jeg er til mathias. mega sødt navn og passer godt til gustav. Oplever også william er et meget brugt navn pt (og pænt er det bestemt) så tror ofte der man vil dele navn med mange i børnehave osv 

Anmeld

6. september 2013

Mortilxx

l.kjoeller skriver:

jeg er til mathias. mega sødt navn og passer godt til gustav. Oplever også william er et meget brugt navn pt (og pænt er det bestemt) så tror ofte der man vil dele navn med mange i børnehave osv 

Det kan du have meget ret i :-)

Anmeld

6. september 2013

Troldemommi

Nihell skriver:

Jeg har bare den der i hovedet fra da jeg gik i skole, Mathias B, Mathias V og Mathias K i en klasse :-)

måske er jeg lidt farvet, jeg har en nevø der hedder Mathias og han er såååå dejlig 

Anmeld

6. september 2013

Mortilxx

Monica P skriver:

måske er jeg lidt farvet, jeg har en nevø der hedder Mathias og han er såååå dejlig 

Kender det alt for godt :-) Jeg kender bare stort set kun voksne der hedder Mathias, og de fleste er nogle rigtige "bøller" :-)

Anmeld

6. september 2013

modesty

Nihell skriver:

I 2012 var der cirka 400 der blev døbt Mathias (med diverse stavevariationer) og cirka 600 der blev døbt William (med diverse stavevariationer).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.