Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes begge navne passer til Gustav, men har stemt William da det nok er det jeg selv ville ha valgt
Jeg har stemt på Mathias da William er så brugt i disse år, men det er to søde navne
MorEllen skriver: Jeg synes begge navne passer til Gustav, men har stemt William da det nok er det jeg selv ville ha valgt
Monica P skriver: Jeg har stemt på Mathias da William er så brugt i disse år, men det er to søde navne
Nihell skriver: Jeg har en dejlig lille Gustav på snart tre år, og vi skal have en dejlig lille dreng igen :-) Meeeeeen, vi er ikke helt enige, så nu vil jeg lige høre jeres mening? :-)
Jeg har en dejlig lille Gustav på snart tre år, og vi skal have en dejlig lille dreng igen :-) Meeeeeen, vi er ikke helt enige, så nu vil jeg lige høre jeres mening? :-)
jeg er til mathias. mega sødt navn og passer godt til gustav. Oplever også william er et meget brugt navn pt (og pænt er det bestemt) så tror ofte der man vil dele navn med mange i børnehave osv
l.kjoeller skriver: jeg er til mathias. mega sødt navn og passer godt til gustav. Oplever også william er et meget brugt navn pt (og pænt er det bestemt) så tror ofte der man vil dele navn med mange i børnehave osv
Nihell skriver: Jeg har bare den der i hovedet fra da jeg gik i skole, Mathias B, Mathias V og Mathias K i en klasse :-)
Jeg har bare den der i hovedet fra da jeg gik i skole, Mathias B, Mathias V og Mathias K i en klasse :-)
måske er jeg lidt farvet, jeg har en nevø der hedder Mathias og han er såååå dejlig
Monica P skriver: måske er jeg lidt farvet, jeg har en nevø der hedder Mathias og han er såååå dejlig
I 2012 var der cirka 400 der blev døbt Mathias (med diverse stavevariationer) og cirka 600 der blev døbt William (med diverse stavevariationer).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128