Lille guldkorn fra min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
2 svar
6 synes godt om
6. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er blevet gravid igen og Victor spørger ind i mellem om babyen og hvornår den kommer.

Sidst jeg havde ham på samvær og vi gik hjem fra børnehaven spurgte han igen om babyen og vi talte derfor lidt om det. Jeg vidste en af drengene fra børnehaven han leger en del med næsten lige har fået en lillesøster, så jeg spurgte om T ikke havde fået en lillesøster. Victor sagde klart; "nej, det får jeg." Jeg reagerede ved at sige; "nå, gør du det?" så han stoppede op, så alvorligt på mig og sagde; "mor, du har jo en baby i maven."

Jeg kunne så ikke lade være med at smile lidt da jeg prøvede at forklare ham at det altså også kan blive en dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er træls når man ik bare ka få den lille søskende man bestiller! Her ville thea også gerne en lillebror der sku hedde Hector, for det havde hendes veninde i børnehaven fået. Prøvede også at forklare hende at det jo godt ku være baby blev en pige, men nej det ville hun altså ik ha, for baby sku jo hedde Hector!!

Hun fik så en lillesøster der er kommet til at hedde alberte, og tror ik der var gået en uge fra hun var født, til at thea sagde at så ville hun altså ha en lillebror næste gang!!  Vh stine

Anmeld

7. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Ja det er træls når man ik bare ka få den lille søskende man bestiller! Her ville thea også gerne en lillebror der sku hedde Hector, for det havde hendes veninde i børnehaven fået. Prøvede også at forklare hende at det jo godt ku være baby blev en pige, men nej det ville hun altså ik ha, for baby sku jo hedde Hector!!

Hun fik så en lillesøster der er kommet til at hedde alberte, og tror ik der var gået en uge fra hun var født, til at thea sagde at så ville hun altså ha en lillebror næste gang!!  Vh stine

Hehe... ja, de børn er nu altså dejlige...

Min veninde og hendes kæreste troede også de skulle have en, men det blev tvillinger, en af hver, og da den store fik det at vide spurgte han om de så ikke kunne bytte lillesøster til den store skyder han havde ønsket sig... nu er han heldigvis en meget stolt storebror der ikke lader hvemsomhelt rører hans Milla... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.