Anonym skriver:
Skriver ano da en del af min familie er på baby. 
Mit første spørgsmål lyder, hvorfor valgte i en kønsscanning, og hvor langt var i henne da i fik den ? (I må meget gerne skrive prisen). Er selv 13+ og er begyndt at lege ned idéen om at vide kønnet. 
Andet spørgsmål lyder, hvilken sportsgren kan i anbefale under graviditeten? Er i utroligt dårlig form og lettere overvægtig, så vil meget genre være i nogen lunde form når fødslen stå for døren.
tager gerne imod gode råd til hvordan jeg kan bevare motivationen, og komme godt igang uden det bliver for "hårdt" i starten.
(ved selvfølgelig godt det altid skal kunne mærkes for at gøre godt, men oplever tit at bakke ud pga. det lægger ud for hårdt)
Håber der er nogen der lige har lyst til at smide et par svar her
Knus fra den anonyme.
fra før vi blev gravide ville jeg ikke have kønnet at vide, men min kæreste synes det var noget pjat, når nu man kunne se det så skulle vi også vide det, der besluttede vi os så for at kunne man se til MD scanningen ville vi vide det.
MEN så blev jeg gravid

og omkring uge 9 fik jeg bare den her fornemmelse for at der altså gemte sig en lille dreng derinde, og tiden til MD var ALT for lang.
undersøgte så hvor vi kunne få lavet en kønsscanning, og hvad det kostede.
var afsted 15+3 det kostede 400 kr og der lå sørme en lille dreng

vil helt klart i fremtidige graviditeter også have det tidligt at vide da jeg bare har kunnet forholde mig så meget mere til min baby efter jeg vidste hvad køn der var derinde

angående sportsgrene kan jeg ikke hjælpe så meget da jeg fik konstateret bækkenløsning i uge 11, men gåture og svømning holder mig lidt igang
Anmeld