To spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
10 svar
1 synes godt om
6. september 2013

Anonym trådstarter

Skriver ano da en del af min familie er på baby. 

Mit første spørgsmål lyder, hvorfor valgte i en kønsscanning, og hvor langt var i henne da i fik den ? (I må meget gerne skrive prisen). Er selv 13+ og er begyndt at lege ned idéen om at vide kønnet. 

Andet spørgsmål lyder, hvilken sportsgren kan i anbefale under graviditeten? Er i utroligt dårlig form og lettere overvægtig, så vil meget genre være i nogen lunde form når fødslen stå for døren.  tager gerne imod gode råd til hvordan jeg kan bevare motivationen, og komme godt igang uden det bliver for "hårdt" i starten.   (ved selvfølgelig godt det altid skal kunne mærkes for at gøre godt, men oplever tit at bakke ud pga. det lægger ud for hårdt) 

Håber der er nogen der lige har lyst til at smide et par svar her  Knus fra den anonyme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Lukas&Liam<3

Vi kan simpelthen ikke vente og er alt for nysgerrige
Vi skal til kønsscanning på onsdag hvor jeg ville være 14+0 (første dag de gør det) men var til nf igår og blev rykket 4 dage frem. Så jeg vil være 14+4 onsdag og den koster 500

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Vi kan simpelthen ikke vente og er alt for nysgerrige
Vi skal til kønsscanning på onsdag hvor jeg ville være 14+0 (første dag de gør det) men var til nf igår og blev rykket 4 dage frem. Så jeg vil være 14+4 onsdag og den koster 500

Troede det kostede mere, men er det ikke forskelligt fra kommune til kommune?  Positiv overraskelse, tror jeg må læse lidt mere seriøst om det. 

Anmeld

6. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Mit første spørgsmål lyder, hvorfor valgte i en kønsscanning, og hvor langt var i henne da i fik den ? (I må meget gerne skrive prisen). Er selv 13+ og er begyndt at lege ned idéen om at vide kønnet. 

Andet spørgsmål lyder, hvilken sportsgren kan i anbefale under graviditeten? Er i utroligt dårlig form og lettere overvægtig, så vil meget genre være i nogen lunde form når fødslen stå for døren.  tager gerne imod gode råd til hvordan jeg kan bevare motivationen, og komme godt igang uden det bliver for "hårdt" i starten.   (ved selvfølgelig godt det altid skal kunne mærkes for at gøre godt, men oplever tit at bakke ud pga. det lægger ud for hårdt) 

Håber der er nogen der lige har lyst til at smide et par svar her  Knus fra den anonyme.

Vi blev anbefalet at give den en uge eller to ekstra så den lå i 15+ eller 16+ og første gang fik vi 3D scanning uden køn, anden gang var det en kønsscanning uden 3D, skulle det dog ha været men blev misforstået

En scannings pris er forskellig og alt efter hvor det er men ca 800-1200kr vil jeg skyde på

Kan anbefale svømning

Anmeld

6. september 2013

Benjamins'mor

Jeg havde simpelthen ikke tålmodighed denne gang.
Jeg fik den foretaget 14+2, og gav 700.

Anmeld

6. september 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Troede det kostede mere, men er det ikke forskelligt fra kommune til kommune?  Positiv overraskelse, tror jeg må læse lidt mere seriøst om det. 

Tror ikke det har noget med kommunerne at gøre - er mere fra klinik til klinik 

Vi gav 400 kr for det og jeg var 17+3 

Anmeld

6. september 2013

Lukas&Liam<3

Nej det tror jeg ikke. Du kan jo tage hvilken klinik det skulle være men da jeg har været inde og søge variere både priser og tidspunkt rigtig meget. Jeg valgte der hvor man kunne tidligst. nogle laver det først fra uge 18 også kan man jo næsten lige så godt vente til md. Nu ved jeg ikke hvor du bor. Men skal ind til scannings jordemoderen som ligger på Østerbro, men vidst også 2 andre steder i Danmark

Anmeld

6. september 2013

Karla

Anonym skriver:

Vi var alt for nysgerrige og ville vide kønnet hurtigt det var vigtigt for især mig, at kende kønnet før MD-scanningen, da jeg syntes tiden fra NF og indtil man begyndte at mærke liv føltes lang. Jeg syntes det var lettere at forholde mig til det hele når jeg vidste kønnet

Vi var til en tidlig misdannelsesscanning da jeg var 14+5 og der gættede han på det var en pige. Jeg kunne slet ikke leve med et gæt, og ville derfor gerne have det bekræftet ved en kønsscanning. Vi tog til en kønsscanning da jeg var 15+5. Det kostede 400 kr. men fordi vi havde ventet i 20 min, og de aldrig havde ventetid normalt, fik vi den til 200 kr.

Anmeld

6. september 2013

BigHope13

Anonym skriver:

fra før vi blev gravide ville jeg ikke have kønnet at vide, men min kæreste synes det var noget pjat, når nu man kunne se det så skulle vi også vide det, der besluttede vi os så for at kunne man se til MD scanningen ville vi vide det.
MEN så blev jeg gravid og omkring uge 9 fik jeg bare den her fornemmelse for at der altså gemte sig en lille dreng derinde, og tiden til MD var ALT for lang.
undersøgte så hvor vi kunne få lavet en kønsscanning, og hvad det kostede.

var afsted 15+3 det kostede 400 kr og der lå sørme en lille dreng
vil helt klart i fremtidige graviditeter også have det tidligt at vide da jeg bare har kunnet forholde mig så meget mere til min baby efter jeg vidste hvad køn der var derinde

angående sportsgrene kan jeg ikke hjælpe så meget da jeg fik konstateret bækkenløsning i uge 11, men gåture og svømning holder mig lidt igang

Anmeld

6. september 2013

Chili

Anonym skriver:

Køns scanning fik vi ikke, men overvejer det når vi skal have nummer 2

Mht. Sport, foreslår jeg svømning. Så du ikke ligger pres på noget, og kan bevæge dig dejligt frit
Og ellers gå ture, så langt du kan, men husk ikke at presse dig selv

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.