hvad for en skoletaske har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

LinLin

Mettefpigen skriver:

Den kender jeg ikk.... Er der meget plads? Og er den god/holder den godt?

Jeg synes haglöffs rygsække er gode! Denne her holder til meget regn men modellen er lidt mindre end de "almindelige" fra dem, så jeg ville vælge str L hvis jeg skulle læse igen (har str. M nu...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Mettefpigen

Lykke:) skriver:

Jeg har denne her

Den ser faktisk rigtig god ud :-)

Anmeld

5. september 2013

Mettefpigen

LinLin skriver:

DDeed

Jeg synes haglöffs rygsække er gode! Denne her holder til meget regn men modellen er lidt mindre end de "almindelige" fra dem, så jeg ville vælge str L hvis jeg skulle læse igen (har str. M nu...)

Det er da et kæmpe plus her til vinter :-) det er ikk mange tasker der gør det..... Hvad er ca pris og hvor kan msn købe dem henne....??

Anmeld

5. september 2013

liten-mamma

Mettefpigen skriver:

Jaa tænkte det samme med rygsække, men tænker at det nok er bedre for kroppen end skuldertaske.... Men jaa den traditionelle taske er ALTOD god :-)

Lige præcis!  

Den er udemærket, nu har jeg heller ikke voldsomt mange bøger. Har du mange bøger, skal du nok ha' fat i noget ala den som VråJepsen har

Anmeld

5. september 2013

Mettefpigen

VråJepsen skriver:

Ja den er super lækker, og en masse rum. Samt store rum, med god plads. Og den sidder super godt på skulder og ryg, har en rygsygdom så det er vigtigt den er konfrontabel for mig! :-) 

Lyder godt :-) ved du om de holder til regn?

Anmeld

5. september 2013

Mettefpigen

liten-mamma skriver:

Lige præcis!  

Den er udemærket, nu har jeg heller ikke voldsomt mange bøger. Har du mange bøger, skal du nok ha' fat i noget ala den som VråJepsen har

Ikk de vilde, får ca 6 bøger, mende er vidst rimelig store :-P og med com skal der nok være lidt plads.....

Anmeld

5. september 2013

LinLin

Mettefpigen skriver:

Det er da et kæmpe plus her til vinter :-) det er ikk mange tasker der gør det..... Hvad er ca pris og hvor kan msn købe dem henne....??

http://www.huntershouse.dk/kat620-Fritid/side3210- Haglöfs-Tight-Evolution-rygsæk.-Size-M.. html

Her foreksempel

Anmeld

5. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Mettefpigen skriver:

Lyder godt :-) ved du om de holder til regn?

Det gør den, regndråberne ligger sig som små perler ovenpå, så den er lige til at tørre af :-) 

Anmeld

5. september 2013

CaWi

Mettefpigen skriver:

hHej tøser :-)

Jeg mangler en taske til skolen, så ville lige høre hvad for en i har :-)
I må gerne sætte billed eller link....

Jeg har: Fjallraven rucksack no.21 i str M
(kan ikke lige finde ud af at linke fra mobilen)

Den er super god, sidder godt over skuldrene og tæt mod ryggen. I den str jeg har, er der plads til en alm str bærbar pc.

Anmeld

5. september 2013

Lykke:)

Mettefpigen skriver:

Den ser faktisk rigtig god ud :-)

den er super dejlig at gå med, og så synes jeg ikke man kommer til, at ligne sådan en lille pige når man går rundt med den. Og så er der en computerlomme, og dét synes jeg er lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.