av av min lænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. september 2013

Guldet

av av .. Jeg har siden i tirsdags haft så ondt i den ene side af lænden, føler mig som en gammel kone, det gør ondt når jeg skal rejse mig op og når jeg skal gå.

Andre der også døjer med det? og kan det mom masseres væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Lotus86

Jeg har det også lidt on and off, dog ikke så slemt at jeg ikke kan rejse mig. Ved ikke om massage virker, men det er da forsøget værd

Anmeld

6. september 2013

mrhl

Jeg døjer meget med lændesmerter. Det er som om det går helt ned i balden og stråler op i lænden, og når det er allerslemmest kan jeg næsten ikke gå! Heldigvis svinger det fra dag til dag, så nogle dage er der ingenting overhovedet.... Ved ikke om massage hjælper, men det bilder jeg mig ind at det gør

Anmeld

6. september 2013

Bettina90

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

av av .. Jeg har siden i tirsdags haft så ondt i den ene side af lænden, føler mig som en gammel kone, det gør ondt når jeg skal rejse mig op og når jeg skal gå.

Andre der også døjer med det? og kan det mom masseres væk?

Kan du mærke det ned i benet? For jeg har ondt i lænd og venstre balle,  og får så også ondt ned i venstre ben og en sovende fornemmelse - er virkelig ubehageligt.

Men det er altså fordi iskiasnerven er i klemme. Jeg har været til fysio to gange, men føler det er helt forkert 

Anmeld

8. september 2013

Guldet

mrhl skriver:

Jeg døjer meget med lændesmerter. Det er som om det går helt ned i balden og stråler op i lænden, og når det er allerslemmest kan jeg næsten ikke gå! Heldigvis svinger det fra dag til dag, så nogle dage er der ingenting overhovedet.... Ved ikke om massage hjælper, men det bilder jeg mig ind at det gør

Ja nemlig også sådan det mærkes med at det går ned i ballen og man bliver stiv i den side af ryggen også ! når jeg sidder ned er der ingenting - mit er også skiftende - men ikke sådan det går helt væk nogle dage! 

Anmeld

8. september 2013

Guldet

Lotus86 skriver:

Jeg har det også lidt on and off, dog ikke så slemt at jeg ikke kan rejse mig. Ved ikke om massage virker, men det er da forsøget værd

Mit er der hele tiden - jeg halter som en gammel kone 

Anmeld

8. september 2013

Guldet

Bettina90 skriver:

Kan du mærke det ned i benet? For jeg har ondt i lænd og venstre balle,  og får så også ondt ned i venstre ben og en sovende fornemmelse - er virkelig ubehageligt.

Men det er altså fordi iskiasnerven er i klemme. Jeg har været til fysio to gange, men føler det er helt forkert 

Det gør ondt i den ene side af lænden og mærkes ned i ballen også - men ikke så det stråler ned i benet - vågner dog tit med krampe i mine ben, men det er jo meget normalt under graviditeten! Hjalp fys?

Anmeld

8. september 2013

Leth

Jeg har også døjet med lænden og iskiasnerven. Jeg kunne ikke sove eller falde til ro overhovedet

Men - jeg gik til zoneterapeut og det hjalp altså gevaldigt. Selvfølgelig kan jeg godt mærke at jeg har lidt ekstra kilo foran og jeg er lidt hæmmet, men jeg har ikke problemer med søvnen længere.

Måske det kan hjælpe jer andre også? 

Anmeld

10. september 2013

Bettina90

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Det gør ondt i den ene side af lænden og mærkes ned i ballen også - men ikke så det stråler ned i benet - vågner dog tit med krampe i mine ben, men det er jo meget normalt under graviditeten! Hjalp fys?

Indtil videre nej desværre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.