Er det liv, jeg kan mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. september 2013

Vilgerneværegravid

Jeg er lige gået i 18. uge og tror jeg har mærket liv nu. Det føltes lidt som noget skurrede henover maven/i livmoderen. Alle steder jeg har læst om at mærke liv, står der det føles som bobler. Det gjorde det her ikke helt. Kan det være den lille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Lykke:)

Vilgerneværegravid skriver:

Jeg er lige gået i 18. uge og tror jeg har mærket liv nu. Det føltes lidt som noget skurrede henover maven/i livmoderen. Alle steder jeg har læst om at mærke liv, står der det føles som bobler. Det gjorde det her ikke helt. Kan det være den lille?

Det kan det sagtens være!
Jeg mærkede det som en bobbel er "løb" under maveskindet helt nede i bunden af maven første gang.

Anmeld

5. september 2013

Vilgerneværegravid

Har ikke mærket den følelse før. Håber det er bette Det er lidt hyggeligt..

Anmeld

5. september 2013

Lykke:)

Har ikke mærket den følelse før. Håber det er bette Det er lidt hyggeligt..

Ja, det er det!
Min lille dreng vælter rundt nu. Er 26+5, og det er SÅ hyggeligt, at se maven hoppe og danse

Anmeld

5. september 2013

Rikke vuholm

Det kan det sagtens være, jeg mærkede det lidt som en summen i maven første gang jeg mærkede liv ;-)

Anmeld

5. september 2013

Vilgerneværegravid

Mit er også lidt summen/skurren. Mærkede det to gange med 30 sek mellemrum, men siden det, har der været stille Jeg skal have en lille pige

Anmeld

5. september 2013

Mother-love

Det kan sagtens være liv du mærkede.
Ikke alle mærker de bobler. Jeg mærkede dem ikke før langt inde i min graviditet.
Jg mærkede puff første gang i uge 15+5. Og der mærkede kæresten det også udenpå maven.
Det er forskelligt hvordan det føles. Enten spark eller slag. Nogen gange kan man mærke barnet kører enten ben eller arm kører under maveskindet.

Anmeld

5. september 2013

Vilgerneværegravid

Tror nemlig også det kunne være hendes ben. Det føltes som om noget kørte hen over inersiden af livmoderen.... IIIHHHH hvor er det hyggeligt

Anmeld

6. september 2013

Bettina90

det kan det sagtens være  jeg har endnu ikke mærket nogle bobler, så den del sprang jeg jo nok over 

Anmeld

6. september 2013

M (:

Jeg har aldrig mærket de omtalte bobler - her føltes de første spæde bevægelser som at blive kildet indefra..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.