louisepigen23 skriver:
hvor er det flot at alle jeres unger holder hovedet og ligefrem sidder så flot... jeg kan slet ikke lade være med at undre mig hvorfor min Marcus kun er ved at lære at holde hovedet ordenligt.... han er ganske vist kun 4 mdr på mandag men alligevel...
Han er jo født ca en måned for tidligt... kan det have noget med det at gøre måske? Men jeg er nu stolt af ham alligevel... det skal nok komme...
Men her er hvertfald lidt billeder af min dejlige dreng
ups det ene billede er vist lige lagt ned
Hehe.. hver baby i sit tempo

Min Linus er født samme dag som Dianas Lucas og der er bare så stor forskel på de 2. Linus er begyndt at holde nakken rank og kan nu stå og sidde oprejst med støtte. Sidde så flot alene som Lucas gør kan han slet ikke og ligge på maven er højst 2-5 min. ad gangen, ellers bliver han en lille brok mås

. Det gælder bare om at nyde at de er sunde og raske, så kommer det hele lige pludselig

.
Der er fuld gang i udviklingen fysisk i denne måned. Linus er endelig begyndt at ligge rigtigt med armene, når han ligger på mavsen og både mave og ben musklerne bliver der arbejdet godt med. Så er han også blevet døbt og i forgårs startede vi med lidt grød det synes han var fantastisk

.
Sidst men ikke mindst må jeg lige nævne ... hvor er det bare nogle lækre bebser i har allesammen knus fra os
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld