(februar) Min meget snart 5 måneders baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.666 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Diana...

Ja så bliver Lucas 5 måneder på tirsdag og hold da op det går bare mega stærkt. 

Nåå ville ikke så meget bare lige vise nogen billeder og håber i har nogen billeder os det er jo så hyggeligt at kikke på billeder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Moar'en

hold op han sidder flot.
ja det er lidt vildt det allerede er 5 mdr, viktor bliver det på torsdag.

Jeg vil da os lige smidet et par billeder ind.

Anmeld

18. juli 2009

nilletøz

Min lukas blev 5 måneder den 8 juli...

Synes tiden går rigtig stærkt...

Flot at Lucas sidder selv... Det var hellere ikke længe før min Lukas kan side, han prøver meget på at komme op af liften, og en skønne dag lykkes det for ham...

Ligger da goså lige nogle billeder ind;O)

Anmeld

19. juli 2009

louisepigen23

hvor er det flot at alle jeres unger holder hovedet og ligefrem sidder så flot... jeg kan slet ikke lade være med at undre mig hvorfor min Marcus kun er ved at lære at holde hovedet ordenligt.... han er ganske vist kun 4 mdr på mandag men alligevel...
Han er jo født ca en måned for tidligt... kan det have noget med det at gøre måske? Men jeg er nu stolt af ham alligevel... det skal nok komme...

Men her er hvertfald lidt billeder af min dejlige dreng

ups det ene billede er vist lige lagt ned

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

louisepigen23 skriver:

hvor er det flot at alle jeres unger holder hovedet og ligefrem sidder så flot... jeg kan slet ikke lade være med at undre mig hvorfor min Marcus kun er ved at lære at holde hovedet ordenligt.... han er ganske vist kun 4 mdr på mandag men alligevel...
Han er jo født ca en måned for tidligt... kan det have noget med det at gøre måske? Men jeg er nu stolt af ham alligevel... det skal nok komme...

Det kommer lige pludselig søde lige pludselig tager han dig med stormen det skal nok komme det dummeste man kan gøre er at samligne børn for de alle sammen hvert deres tempo og det skal nok komme til deres mål (hvis man kan sige det sådan) Han skal nok komme til at holde hoved sidde selv kravle gå osv det kommer i hans tempo. 
Du må endelig slet ikke samligne ham med Lucas han udvikler sig super hurtigt for hurtigt efter min mening   selvfølgelig er man stolt og synes det sjovt og dejligt osv men jeg savner sgu den lille baby i mine arme faktisk så meget at vi faktisk er begynd og snakke om en nr 2 nu og den eneste grund til vi ikke gør det er hvis jeg bliver lige så syg som sidst det ville være synd for Lucas. 
Selvfølgelig skal du være stolt mega stolt han er super dygtig og mega lækker  

Anmeld

19. juli 2009

louisepigen23

Diana... skriver:

Det kommer lige pludselig søde lige pludselig tager han dig med stormen det skal nok komme det dummeste man kan gøre er at samligne børn for de alle sammen hvert deres tempo og det skal nok komme til deres mål (hvis man kan sige det sådan) Han skal nok komme til at holde hoved sidde selv kravle gå osv det kommer i hans tempo. 
Du må endelig slet ikke samligne ham med Lucas han udvikler sig super hurtigt for hurtigt efter min mening   selvfølgelig er man stolt og synes det sjovt og dejligt osv men jeg savner sgu den lille baby i mine arme faktisk så meget at vi faktisk er begynd og snakke om en nr 2 nu og den eneste grund til vi ikke gør det er hvis jeg bliver lige så syg som sidst det ville være synd for Lucas. 
Selvfølgelig skal du være stolt mega stolt han er super dygtig og mega lækker  

tak søde... Lucas er da også bare en dejlig knægt
Marcus glæder sig rigtig meget til at se ham den 5. sept...

Jeg lader være med at sammenligne fra nu af og så tager vi det i hans eget tempo...
og så bliver jeg bare ekstra stolt af ham hver gang han udvikler sig...

Hygge

Louise

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

louisepigen23 skriver:

tak søde... Lucas er da også bare en dejlig knægt
Marcus glæder sig rigtig meget til at se ham den 5. sept...

Jeg lader være med at sammenligne fra nu af og så tager vi det i hans eget tempo...
og så bliver jeg bare ekstra stolt af ham hver gang han udvikler sig...

Hygge

Louise

Ihh vi glæder os os bare rigtig meget  

Ja lad vær med det  der er nemlig rigtig mange der samlignere børn og der er bare ikke 2 ens børn i verden så det er bare en kæmpe fejl. 

STORT KNUS

Anmeld

21. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så store vores unger bliver. Jeg synes godt nok, at tiden flyver afsted. Her er et par billeder af Lina taget i dag  Hun bliver 4 mdr. på fredag.

Anmeld

21. juli 2009

Misjelle

louisepigen23 skriver:

Hehe.. hver baby i sit tempo Min Linus er født samme dag som Dianas Lucas og der er bare så stor forskel på de 2. Linus er begyndt at holde nakken rank og kan nu stå og sidde oprejst med støtte. Sidde så flot alene som Lucas gør kan han slet ikke og ligge på maven er højst 2-5 min. ad gangen, ellers bliver han en lille brok mås . Det gælder bare om at nyde at de er sunde og raske, så kommer det hele lige pludselig .

Der er fuld gang i udviklingen fysisk i denne måned. Linus er endelig begyndt at ligge rigtigt med armene, når han ligger på mavsen og både mave og ben musklerne bliver der arbejdet godt med. Så er han også blevet døbt og i forgårs startede vi med lidt grød det synes han var fantastisk .

Sidst men ikke mindst må jeg lige nævne ... hvor er det bare nogle lækre bebser i har allesammen knus fra os

Anmeld

21. juli 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Hehe.. hver baby i sit tempo Min Linus er født samme dag som Dianas Lucas og der er bare så stor forskel på de 2. Linus er begyndt at holde nakken rank og kan nu stå og sidde oprejst med støtte. Sidde så flot alene som Lucas gør kan han slet ikke og ligge på maven er højst 2-5 min. ad gangen, ellers bliver han en lille brok mås . Det gælder bare om at nyde at de er sunde og raske, så kommer det hele lige pludselig .

Der er fuld gang i udviklingen fysisk i denne måned. Linus er endelig begyndt at ligge rigtigt med armene, når han ligger på mavsen og både mave og ben musklerne bliver der arbejdet godt med. Så er han også blevet døbt og i forgårs startede vi med lidt grød det synes han var fantastisk .

Sidst men ikke mindst må jeg lige nævne ... hvor er det bare nogle lækre bebser i har allesammen knus fra os

Tillykke med dåben og 5 måneders dagen og så enig i det øverste du skriver, det kan altså os gå for hurtigt 

Og super flot dragt på det midterste billed er det fra molo? 

Og ja hvor er det bare skønne bebser og billeder i alle har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.