Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mad - søvn - mad -søvn -mad -søvn.... Nu er jeg 38+5 og føler virkelig at kroppen er ved at forberede sig på en ny epoke.. Jeg gør stort set ikke andet end at spise og sove Så nu forventer jeg virkelig at strutte af energi når jeg en dag skal til at føde..
Havde det ikke været for at jeg har en 2,5årig i huset kunne jeg virkelig ligget på sofaen hele dagen!
Flere der oplever at kroppen forbereder sig på denne måde? Det er jo på en måde dejlig, men samtidig lidt træls.. jeg har en del ting jeg gerne skulle have ude af verden inden lillesøster kommer...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorEllen skriver: Mad - søvn - mad -søvn -mad -søvn.... Nu er jeg 38+5 og føler virkelig at kroppen er ved at forberede sig på en ny epoke.. Jeg gør stort set ikke andet end at spise og sove Så nu forventer jeg virkelig at strutte af energi når jeg en dag skal til at føde.. Havde det ikke været for at jeg har en 2,5årig i huset kunne jeg virkelig ligget på sofaen hele dagen! Flere der oplever at kroppen forbereder sig på denne måde? Det er jo på en måde dejlig, men samtidig lidt træls.. jeg har en del ting jeg gerne skulle have ude af verden inden lillesøster kommer...
Haha jeg kunne have skrevet akkurat det samme! Jeg er 38+4 og føler virkelig kroppen gør klar til et eller andet Årh hvor jeg dog glæder mig til at hoppe og danse igen med min snart 3-årige krudtugle herhjemme
Babymor2010 skriver: Haha jeg kunne have skrevet akkurat det samme! Jeg er 38+4 og føler virkelig kroppen gør klar til et eller andet Årh hvor jeg dog glæder mig til at hoppe og danse igen med min snart 3-årige krudtugle herhjemme
Hehe, jeg glæder mig også viiiildt meget til at få min krop tilbage..!! Hvor skal det blive dejlig at kunne bevæge sig fritt. Også bliver det jo selvfølgelig magisk at få en hverdag der lillesøster er udenfor maven
Hvordan forholder din snart 3-årige til at det skal komme en mere? Jeg er usikker på hvor meget min pige på 2 år og 8 måneder forstår. Hun mærker at det sparker inde i maven, og hun er godt klar over at babyen skal sove i vuggen der står i stuen osv.. Men hun kan umulig forstå hvad der er snak om alligevel.. så jeg er ret spændt på hvordan det hele vil blive når vi bliver 4 i famlien
MorEllen skriver: Hehe, jeg glæder mig også viiiildt meget til at få min krop tilbage..!! Hvor skal det blive dejlig at kunne bevæge sig fritt. Også bliver det jo selvfølgelig magisk at få en hverdag der lillesøster er udenfor maven Hvordan forholder din snart 3-årige til at det skal komme en mere? Jeg er usikker på hvor meget min pige på 2 år og 8 måneder forstår. Hun mærker at det sparker inde i maven, og hun er godt klar over at babyen skal sove i vuggen der står i stuen osv.. Men hun kan umulig forstå hvad der er snak om alligevel.. så jeg er ret spændt på hvordan det hele vil blive når vi bliver 4 i famlien
Jeg er dælme også ved at være spændt nu Det bliver skønt at få kroppen tilbage!!
Jeg ved faktisk ikke helt hvor meget hun forstår, men den anden dag mærkede hun på min mave og sagde "baby ud - baby bad". Jeg er så småt begyndt at forberede hende på at mor snart skal på sygehuset og hente lillebror. Barnevognen stilte jeg frem for et par uger siden, så hun ved godt der skal ske noget... Vi sad den anden dag og kiggede på babytøjet
Jeg glæder mig til at komme hjem og få en hverdag op og køre Åhhh jeg glæder mig så meget til at hun møder lillebror, og se hvad han er for en lille fis
Jeg har det på præcis samme måde Er 38+1 og har en søn på 2 år og 10 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128