Ubehag når hun bevæger sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2013

mrhl

Hej!
Jeg er førstegangs gravid, så det er jo en heeeel ny verden at bevæge sig ind i
Jeg mærker masser af liv og det har jeg gjort i mange uger men de to sidste dage er det ligesom blevet lidt anderledes. Nogle gange føles det direkte ubehageligt når hun bevæger sig derinde. Jeg vil ikke beskrive det som smerte, da det som sådan ikke gør ondt, men det niver lidt, og føler ligesom der bliver presset nedad? I hvert fald føles det lidt ubehageligt, og anderledes end hvad jeg er vant til.
Mit eget gæt er at pladsen er lidt mere trang og jeg derfor mærker mere bevægelse end diciderede spark og at det bare føles sådan her?

Nogle erfaringer?

Nå ja, så er jeg forresten 27+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Joan ( Smallie )

Altså jeg kan huske med mi den stor han var sådan en rigtig moselrøv han sparket ikke så meget men det var rigtig ubehagligt ned ved min blære og op under mine ribben.

Jeg bette af mine hun kunne rigtig sparke og det var på en helt anden måde.

Det kan jo også være babyen har vendt sig så det er derfor det er anderledes

Anmeld

5. september 2013

Clisolka

mrhl skriver:

Hej!
Jeg er førstegangs gravid, så det er jo en heeeel ny verden at bevæge sig ind i
Jeg mærker masser af liv og det har jeg gjort i mange uger men de to sidste dage er det ligesom blevet lidt anderledes. Nogle gange føles det direkte ubehageligt når hun bevæger sig derinde. Jeg vil ikke beskrive det som smerte, da det som sådan ikke gør ondt, men det niver lidt, og føler ligesom der bliver presset nedad? I hvert fald føles det lidt ubehageligt, og anderledes end hvad jeg er vant til.
Mit eget gæt er at pladsen er lidt mere trang og jeg derfor mærker mere bevægelse end diciderede spark og at det bare føles sådan her?

Nogle erfaringer?

Nå ja, så er jeg forresten 27+4

Har du evt. fået din urin undersøgt for blærebetændelse?

Jeg har tidligere i denne graviditet også mærket lillebror på en ubehagelig måde, og det var en blærebetændelse som drillede 

Fantastisk at mærke de små hver dag, men iiiiih hvor kan jeg blive uvenner med ham for tiden (38+4) 

Anmeld

5. september 2013

mrhl

Joan ( Smallie ) skriver:

Altså jeg kan huske med mi den stor han var sådan en rigtig moselrøv han sparket ikke så meget men det var rigtig ubehagligt ned ved min blære og op under mine ribben.

Jeg bette af mine hun kunne rigtig sparke og det var på en helt anden måde.

Det kan jo også være babyen har vendt sig så det er derfor det er anderledes

Ja, det kan godt være hun har vendt sig og det er derfor jeg synes det er anderledes/ubehageligt

Anmeld

5. september 2013

mrhl

Babymor2010 skriver:

Har du evt. fået din urin undersøgt for blærebetændelse?

Jeg har tidligere i denne graviditet også mærket lillebror på en ubehagelig måde, og det var en blærebetændelse som drillede 

Fantastisk at mærke de små hver dag, men iiiiih hvor kan jeg blive uvenner med ham for tiden (38+4) 

Ja har fået tjekket det for nylig. Der var ikke noget. Men kan da være jeg skal have det undersøgt igen så

Anmeld

5. september 2013

Clisolka

mrhl skriver:

Ja har fået tjekket det for nylig. Der var ikke noget. Men kan da være jeg skal have det undersøgt igen så

Det kan i hvert fald ikke skade at blive tjekket igen 

Jeg er en af dem der har kronisk blærebetændelse når jeg er gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.