overvældet af dårligdom og kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. september 2013

Babymama79

halløj

Jeg venter 4. barn og kæmper med ubehag ud over det sædvanlige. Jeg har trods alt 3. graviditeter bag mig, som jeg ikke mener at have fortrængt begyndelsen af, så er det ikke vanvittigt, at det er så anderledes nu?

Jeg har konstant voldsom kvalme, er overdrevent træt, er svimmel og dårlig tilpas all the time, har ingen energi og må slæbe mig på job. Som det ser ud nu, kan jeg blive helt nedtrykt ved tanken om, hvor lang tid der er til uge 12 uger+...hvis jeg da er så heldig at slippe her...

Jeg læser til min skræk, at ekstra morgenkvalme og ubehag kan skyldes 1) twins...(no way!) 2) pige

Jeg krydser fingre for, at det er sidstnævnte mulighed, der er på spil, da jeg har tre drenge i forvejen.

Er der mon nogle herinde, som har erfaringer at dele om netop forskelle på drenge/pige graviditeter. Kunne det mon tænkes, at det er det, der er på spil?

Jeg har i mit hoved besluttet, at vi naturligvis skal have en lækker dreng...som vi altid skal, og bare barnet er sundt og velskabt, er jeg glad. Jeg er dog alligevel nysgerrig efter at høre hvad I andre har af erfaringer. BRing it on!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Tystys14

Babymama79 skriver:

halløj

Jeg venter 4. barn og kæmper med ubehag ud over det sædvanlige. Jeg har trods alt 3. graviditeter bag mig, som jeg ikke mener at have fortrængt begyndelsen af, så er det ikke vanvittigt, at det er så anderledes nu?

Jeg har konstant voldsom kvalme, er overdrevent træt, er svimmel og dårlig tilpas all the time, har ingen energi og må slæbe mig på job. Som det ser ud nu, kan jeg blive helt nedtrykt ved tanken om, hvor lang tid der er til uge 12 uger+...hvis jeg da er så heldig at slippe her...

Jeg læser til min skræk, at ekstra morgenkvalme og ubehag kan skyldes 1) twins...(no way!) 2) pige

Jeg krydser fingre for, at det er sidstnævnte mulighed, der er på spil, da jeg har tre drenge i forvejen.

Er der mon nogle herinde, som har erfaringer at dele om netop forskelle på drenge/pige graviditeter. Kunne det mon tænkes, at det er det, der er på spil?

Jeg har i mit hoved besluttet, at vi naturligvis skal have en lækker dreng...som vi altid skal, og bare barnet er sundt og velskabt, er jeg glad. Jeg er dog alligevel nysgerrig efter at høre hvad I andre har af erfaringer. BRing it on!!

Er selv i uge 13+2 Og må sige din start på graviditeten lyder fuldstændig som min, (er desværre stadigvæk plaget af mega kvalme og opkast, dette er min anden graviditet) og det var fuldstændig det samme samtlige 9 mdr med min første datter. Har lige været til NF scanning og der er kun en baby i hulen  Så det behøver ikke skyldes twins. 

Min læge sagde i spøg, at nu dårligere man er nu mere tyder det på en dreng  Tror nu ikke der er hold i det hi hi. 

Nå men hos mig betød det hverken twins eller babyboy første gang. Og heller ingen twins til mig i denne omgang.  Heller ikke selvom kvalmen dræner en for energi og lysten til at stå ud af sengen om morgen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.