Babiage doo doo bamse erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

Mini us

Maja84 skriver:

Vi havde tiny love safari uro. Har gemt den til når vi forhåbentligt får en mere, vi har haft så meget glæde af den, både i starten på kravlegården og senere på sengen uden uros delen den spiller afslappende klassisk musik og har lys i aben på musikdelen, autosluk og en fjernbetjening til at tænde og slukke, og to lydniveauer dyrene drejer også rundt

Ej den har jeg kigget på i lyserød.. Super smart at man feks kan hænge den på autostolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Kløver

Mini us skriver:

Ej den har jeg kigget på i lyserød.. Super smart at man feks kan hænge den på autostolen

Autostolen? Det vidste jeg ikke. Vi købte den i grøn da den kunne gå til begge køn men den fåes i flere smarte farver kan ihvertfald anbefale den og synes batterierne holder længe

Anmeld

5. september 2013

Mini us

Maja84 skriver:

Autostolen? Det vidste jeg ikke. Vi købte den i grøn da den kunne gå til begge køn men den fåes i flere smarte farver kan ihvertfald anbefale den og synes batterierne holder længe

Jeg tog fejl, den jeg har kigget på er ikk så fed som den du har men kan også hægtes på autostolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2013

Kløver

Mini us skriver:

Jeg tog fejl, den jeg har kigget på er ikk så fed som den du har men kan også hægtes på autostolen

Hvor smart tror den har autostole funktionen i stedet, tror ikke man kan bruge musikdelen for sig som på min da den sidder på selve sengen og man kan tage stangen af

Anmeld

5. september 2013

Mini us

Maja84 skriver:

Hvor smart tror den har autostole funktionen i stedet, tror ikke man kan bruge musikdelen for sig som på min da den sidder på selve sengen og man kan tage stangen af

Ka godt li den du har

Anmeld

5. september 2013

Susje

Mini us skriver:

Hej alle

Er der nogen som har erfaring med doo doo kredsløbslyd bamsen..??

Vi har haft glæde af den til vores søn. Den hjælper ham til at falde til ro

Anmeld

5. september 2013

Mini us

Sussi Jakobsen skriver:

Vi har haft glæde af den til vores søn. Den hjælper ham til at falde til ro

Jamen der er mange blandede meninger hehe.. iiiih det svært

Anmeld

5. september 2013

Mette og co

Min søns "sovebamse", som den hedder her, er uundværlig - men kun bamsen. Lyden indeni tog vi ud og så har den været rigtig god legetøj siden.
Selvom vi ikke fik noget ud af lydeffekten så tror jeg alligevel vi vil ønske os en til vores næste barn fordi vores søn elsker sin så meget. Så vil godt anbefale den

Anmeld

5. september 2013

Kløver

Mini us skriver:

Ka godt li den du har

Vi har også været rigtig glade for den, og har ungerne også. Også derfor den er gemt til den næste, og det gode er at vi på trods af flittig brug virker som ny, er ikke slidt eller nusset, og har kun få gange fået nye batterier tror de er skiftet maks 2 gange, selvom den er brugt til 2 børn og så er dyrene så søde og elsker den rolige musik. Ja jeg er vist også ret vild med den

Anmeld

6. september 2013

Mini us

Maja84 skriver:

Vi har også været rigtig glade for den, og har ungerne også. Også derfor den er gemt til den næste, og det gode er at vi på trods af flittig brug virker som ny, er ikke slidt eller nusset, og har kun få gange fået nye batterier tror de er skiftet maks 2 gange, selvom den er brugt til 2 børn og så er dyrene så søde og elsker den rolige musik. Ja jeg er vist også ret vild med den

Hehehehe fedt mange tak for svar alle sammen rigtig dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.