(marts) Hjælp til LAAAAANGE skrigeturer hver aften søges!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

D.B.L

Nå piger, håber I kan hjælpe mig med et råd eller to.

Siden Cornelia var 2 mdr ca. har vi bøvlet med hende stort set hver aften. Hun skriger alt imellen 30 minutter ti 2 timer inden hun overgiver sig. Det virke oftes som om hun skriger/græder i søvne

Vi har prøvet ALT -synes efterhånden at jeg mangler ro i mine ører, mere tid til at være den som putter med Ella.

Kan I fortælle lidt om jeres aftener, putteråd mm.

Kh Ditte -med Cornelia som endelig faldt i søvn efter 1 times koncert!

Og lige et nyt billede af skønlingen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Diana...

Ahh hvor øv det bare ikke sjovt for nogen af jer. håber snart det går over igen.

Bliver hun ammet el flaske? hvis ammet kan det så ikke være fordi han stadig er sulten el? 

Jamen vores aftner er jo så nemme han bliver lagt i sengen får lidt flaske og falder i søvn.

Og hvor er det dog et dejligt billed os så stor hun er blevet.

Knus Diana

Anmeld

17. juli 2009

Diana...

dobbelt op

Anmeld

17. juli 2009

D.B.L

Altså hun bliver ammet, vi har prøvet at give hende flaske men det er kun enkle aftene at Jesper har kunne lokke lidt i hende. Kan ikke helt lure om hun bare ikke vil flasken eller egentlig bliver mæt nok hos mig.

Jeg håber også at det snart bliver bedre -overvejer at få en snak med sundhedsplejesken. Tænker at de måske kan se en mulig løsning

Anmeld

17. juli 2009

Diana...

Lucas ville heller ikke tage den i starten først fordi det var nogen forkerte dutter så fandt vi nogen dutter han ville tage men han skulle lige kæmpes til at tage den nogen aftner alligevel og selv nu kan han være så træt nogen gange at han bliver så sur at han ikke vil så bliver vi bare ved med at tilbyde den hver 5-10 min og så tager han den efter en 5-6 gange og drikker hele flasken og sover.

Ja det kan godt være din SP kan finde en løsning 

Knus

Anmeld

17. juli 2009

D.B.L

ja tror bare vi må forsøge at få hende til at tege den hver aften. Trænger efterhånden også til at kunne stikke af uden at hænge mig i tiden pga amning.

Rigtig god weekend.

Knus

Anmeld

17. juli 2009

Moar'en

Vi havde også sådan nogle ture med viktor da han var yngre, men kan desværre ikke give råd om hvordan de stoppede, for det holdt op af sig selv. Vi bøvler lidt med ham engang imellem, men det er fordi han får laktolose som giver luft i maven. Ellers er han nem, får sin flaske, bliver lagt i seng og sover normalt hurtig, ellers sidder vi lidt ved ham ( nogle gange er vi nød til at gå lidt rundt først) til han finder ordentlig ro i kroppen.

Der var dog en overgang hvor han også græd og vi gik meget rundt med ham for at trøste ham, men fandt så ud af det faktisk var fordi han bare ville ligge selv og faldt så hurtigt i søvn.

Håber det snart holder op for jer

Dejligt billede.
Knus Rikke

Anmeld

18. juli 2009

D.B.L

måske vi skulle prøve at lade hende ligge lidt, vi går også rundt med hende!? 

Siger til mig selv DET ER EN FASE; DET ER EN FASE; DET ER EN FASE!!!!!

Anmeld

18. juli 2009

D.B.L

måske vi skulle prøve at lade hende ligge lidt, vi går også rundt med hende!? 

Siger til mig selv DET ER EN FASE; DET ER EN FASE; DET ER EN FASE!!!!!

Anmeld

18. juli 2009

Diana...

Vi gik os rundt med Lucas og det gad jeg altså bare ikke mere så vi købte en uro og nå vi så kunne se han var ved at blive træt så lagde vi ham ind i sin seng og der kunne godt gå en time før han fald i søvn og vi var inde og give ham sutten 4-5 gange når han blev ked. nu lægger vi ham bare giver ham hans flaske og så ligge han og nuldre sin bamse og falder i søvn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.