Hvor hurtigt gik det med nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
20 svar
1 synes godt om
4. september 2013

Rikke vuholm

Hej alle sammen. Min kæreste og jeg er igang med at forsøge os med barn nummer 2. Hvor lang tid gik der før at der var bid?        

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Lukas&Liam<3

Rikke vuholm skriver:

Hej alle sammen. Min kæreste og jeg er igang med at forsøge os med barn nummer 2. Hvor lang tid gik der før at der var bid?        

Vores nr 2 var ikke planlagt, men meget ønsket der var 1 gang hvor vi ikke passede på. Og det var der jeg blev gravid. Så man kan godt kalde det første forsøg

Anmeld

4. september 2013

babyonboard

Hej 

Er gravid med barn nummer to og det tog os 9 måneder før vi fik de 2 streger. 

Anmeld

4. september 2013

Hjaltesmor

2 måneder med nr. 2 (5 mnd med nr. 1).

Ingen af gangene gjorde vi noget for at maksimere sandsynligheden. Dvs. vi lavede ikke test, tog temperatur, sexede på bestemte tidspunkt i forhold til mens eller lign. Vi aftalte bare, at nu vil vi gerne have baby og så droppede vi præventionen og sexede som vi helt naturligt havde lyst.

Anmeld

4. september 2013

Clisolka

Rikke vuholm skriver:

Jeg er snart tæt på termin med lillebror - det tog 4 mrd. fra jeg var stoppet med p-pillerne til jeg stod med de 2 streger 

Anmeld

4. september 2013

lilledittemor

Rikke vuholm skriver:

Første forsøg

Anmeld

4. september 2013

Noahmor

Rikke vuholm skriver:

Ca. 2-3 måneder. 

Anmeld

4. september 2013

ette1987

den var der i anden cyklus 

Anmeld

4. september 2013

MIWULA

3 måneder her. 

Anmeld

4. september 2013

Eliza

Første forsøg her med nr 2 som jeg venter.
Min søn tog 3 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.