Uge 15+3 og nu med prinsesse !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
4 svar
6 synes godt om
4. september 2013

Frk. Petersen

Kald mig bare lykkelig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

BigHope13

Frk. Petersen skriver:

Kald mig bare lykkelig

hvor fantastisk, stort stort tillykke, det er bare noget ganske særligt når man ved hvad der gemmer sig derinde
så skal i igang med at snakke prinsesse navne

Anmeld

4. september 2013

Frk. Petersen

BigHope13 skriver:

hvor fantastisk, stort stort tillykke, det er bare noget ganske særligt når man ved hvad der gemmer sig derinde
så skal i igang med at snakke prinsesse navne

Tusind tak vi er bare så glade!! Det er helt ubeskrivelig en følelse der strømmer gennem kroppen!!
Vi har snakket navne læææænge og vi har bestemt os for at hun skal hedde Liva.. men holder det dog hemmeligt for familien indtil vi sidder med hende

Anmeld

4. september 2013

BigHope13

Frk. Petersen skriver:

Tusind tak vi er bare så glade!! Det er helt ubeskrivelig en følelse der strømmer gennem kroppen!!
Vi har snakket navne læææænge og vi har bestemt os for at hun skal hedde Liva.. men holder det dog hemmeligt for familien indtil vi sidder med hende

åhh det er også bare et smukt navn
sådan havde vi det også, vi havde dog begge en stærk fornemmelse af det blev en dreng, så det eneste navn vi havde snakket om inden kønsscanning var et drengenavn, så da vi fik at vide det blev en dreng var det ikke blot en han men nu var vores baby en Thor det er altså dejligt at kunne gå og kalde ham ved navn, men ja forstår godt i holder det skjult over for familie. Burde vi også have gjort, har fået så mange negative kommentare ang navnet fra især min mors side af familien, og ja det kunne jeg godt have været foruden

men igen tillykke med en veloverstået kønsscanning og jeres lille prinsesse

Anmeld

5. september 2013

Frk. Petersen

BigHope13 skriver:

åhh det er også bare et smukt navn
sådan havde vi det også, vi havde dog begge en stærk fornemmelse af det blev en dreng, så det eneste navn vi havde snakket om inden kønsscanning var et drengenavn, så da vi fik at vide det blev en dreng var det ikke blot en han men nu var vores baby en Thor det er altså dejligt at kunne gå og kalde ham ved navn, men ja forstår godt i holder det skjult over for familie. Burde vi også have gjort, har fået så mange negative kommentare ang navnet fra især min mors side af familien, og ja det kunne jeg godt have været foruden

men igen tillykke med en veloverstået kønsscanning og jeres lille prinsesse

syntes du virkelig? Jeg har været lidt bekymret over hvad folk vil sige til det, selvom jeg er helt forelsket i det navnog det samme er min kæreste dejligt at vi idet mindste er enige hehe..

ÅÅrrrh det er også et dejligt navn fra vores nordiske mytologi!! Elsker det navn!! og hvis det var et pige navn derfra ville det helt sikkert være freja ! har også navngivet en hund balder på et tidspunkt, også fra den nordiske mytologi skøøønt!!

Det kan jeg da godt forstå, må da heller ikke være særlig sjovt.. da har jeg det nok meget sådan, at hvis folk ikke har noget pænt at sige, så skal de bare tie stille..

Mange tak!! vi er så glade!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.