3 dage!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
7 svar
13 synes godt om
4. september 2013

Kris89

ihh - 3 dage til jeg bliver frue

Baby synes ikke just det var sjovt at prøve kjole igår, den sys i hvert fald det var sjovt at drille, så jeg måtte have folk til at give mig sko på skøre barn

Men hvor er kjolen bare blevet flot!!! i fredags da jeg skulle have den tilpasset lignede jeg bare en KO (synes min mor også, så ikke bare selvkritisk), men skal da lige love for den syerske kunne nogen tricks. Bliver bare SÅÅÅÅ flot...

Okay hvis man ser mig lige fra siden er det ikke bare en flot babyhule, ser lidt tyk ud i den, men sådan er det jo at være højgravid i sin brudekjole

Arbejdet begynder at blive hårdt nu, arbejder max 3 timer ad gangen, ellers får jeg meget ondt. men med en sød chef der giver mig fri (selvf. meget pga. bryllup) skal det nok gå

Han vil jo også hellere jeg kommer lidt når der mangler folk i stedet for slet ikke at komme.

LIVET ER SKØNT!

Men begynder nu at blive lidt nervøs for brylluppet også
Skal synge "aerosmith - i don't want miss a thing" for min mand på dagen, er nu lidt spændt på om stemmen vil være med til det

Har heldigvis købt vandfast mascare og eyeliner

Ih hvor er jeg nervøs - spændt - fyldt med glæde og rastløs. Vi kan først få lokalerne fredag eftermiddag, så indtil da kan jeg bare nærmest ikke gøre noget bortset fra at vente...

Godt jeg kan tage lidt på arbejde så jeg bliver træt og kan sove om eftermiddagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Loa

Hvor lyder det fedt at du skal synge

Glæder mig til at høre om dagen og se billeder

Håber i får en fantastisk dag!

Anmeld

4. september 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Baby synes ikke just det var sjovt at prøve kjole igår, den sys i hvert fald det var sjovt at drille, så jeg måtte have folk til at give mig sko på skøre barn

Men hvor er kjolen bare blevet flot!!! i fredags da jeg skulle have den tilpasset lignede jeg bare en KO (synes min mor også, så ikke bare selvkritisk), men skal da lige love for den syerske kunne nogen tricks. Bliver bare SÅÅÅÅ flot...

Okay hvis man ser mig lige fra siden er det ikke bare en flot babyhule, ser lidt tyk ud i den, men sådan er det jo at være højgravid i sin brudekjole

Arbejdet begynder at blive hårdt nu, arbejder max 3 timer ad gangen, ellers får jeg meget ondt. men med en sød chef der giver mig fri (selvf. meget pga. bryllup) skal det nok gå

Han vil jo også hellere jeg kommer lidt når der mangler folk i stedet for slet ikke at komme.

LIVET ER SKØNT!

Skal synge "aerosmith - i don't want miss a thing" for min mand på dagen, er nu lidt spændt på om stemmen vil være med til det

Ih hvor er jeg nervøs - spændt - fyldt med glæde og rastløs. Vi kan først få lokalerne fredag eftermiddag, så indtil da kan jeg bare nærmest ikke gøre noget bortset fra at vente...

Godt jeg kan tage lidt på arbejde så jeg bliver træt og kan sove om eftermiddagen

ej hvor kommer det dog bare tæt på, glæder mig helt på dine vegne bliver en helt fantastisk dag for jer og jeres kære

hvor er du bare sej og modig at du tør synge til ham, uanset om stemmen holder eller ej, er der mange som bliver rørte det er jeg sikker på

ihh glæder mig sådan til at se billeder af dig i din smukke kjole

Anmeld

4. september 2013

Kris89

Loa skriver:

Hvor lyder det fedt at du skal synge

Glæder mig til at høre om dagen og se billeder

Håber i får en fantastisk dag!

ihh tusind tak

Anmeld

4. september 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

ej hvor kommer det dog bare tæt på, glæder mig helt på dine vegne bliver en helt fantastisk dag for jer og jeres kære

hvor er du bare sej og modig at du tør synge til ham, uanset om stemmen holder eller ej, er der mange som bliver rørte det er jeg sikker på

ihh glæder mig sådan til at se billeder af dig i din smukke kjole

ja det er helt vildt det er lige om lidt... tiden føles dog lang nu hvor vi ikke kan gøre noget, men er sikker på dagen kommer til at flyve afsted... håber jeg når at nyde den alt det jeg skal

håber sangen lykkedes. musikeren har lovet at synge med, så skulle der opstå et lille ophold fra min side synger han

Anmeld

4. september 2013

Babydrøm

Kris89 skriver:

LIVET ER SKØNT!

Det lyder fantastisk Glæder mig til update 

Anmeld

5. september 2013

Kris89

AnnL skriver:

Det lyder fantastisk Glæder mig til update 

Tusind tak Ihh hvor jeg glæder mig

Anmeld

5. september 2013

Babydrøm

Kris89 skriver:

Tusind tak Ihh hvor jeg glæder mig

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.