Vi skal have en lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
11 synes godt om
4. september 2013

Frk. Petersen

Årrrh, lige kommet hjem fra kønsscanning.. og vi skal have en lille prinsesse Frygten for at min kæreste blev skuffet over at det ikke var en dreng, er fuldstændig væk, han blev SÅ glad!! Sjovt at se ham helt paf.. og hvor jeg dog har grædt meget de sidste par timer heldigvis af glæde!! Hvor er det stort altså!! Lykkelig er hvad man kan kalde mig og min lille familie!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

LMX

Frk. Petersen skriver:

Årrrh, lige kommet hjem fra kønsscanning.. og vi skal have en lille prinsesse Frygten for at min kæreste blev skuffet over at det ikke var en dreng, er fuldstændig væk, han blev SÅ glad!! Sjovt at se ham helt paf.. og hvor jeg dog har grædt meget de sidste par timer heldigvis af glæde!! Hvor er det stort altså!! Lykkelig er hvad man kan kalde mig og min lille familie!!

Skøøøøøøøøøønt.. Stort tillykke 

Anmeld

4. september 2013

Frk. Petersen

LMX skriver:

Skøøøøøøøøøønt.. Stort tillykke 

Mange tak!! Og ja virkelig skønt!!

Anmeld

4. september 2013

Lou

Frk. Petersen skriver:

Velkommen i tøseklubben.... Det er da bare hyggeligt!! Det er vildt .. man bliver så ligeglad med hvad det er, bare det er en skøn lille bebs... så må du fejre med at købe lidt kjoler 

Anmeld

4. september 2013

Frk. Petersen

Lou skriver:

Velkommen i tøseklubben.... Det er da bare hyggeligt!! Det er vildt .. man bliver så ligeglad med hvad det er, bare det er en skøn lille bebs... så må du fejre med at købe lidt kjoler 

Jeg syntes faktisk rigtig mange får piger.. Det må være et pige år! jeg tror jeg havde grædt lige meget om det så var en dreng eller som vi nu skal have en pige.. har været helt paf.. fuldstændig jaaah !! og en lyserød baby bog!!

Anmeld

4. september 2013

Babydrøm

Frk. Petersen skriver:

Dejligt, stort tillykke  

Anmeld

4. september 2013

Frk. Petersen

AnnL skriver:

Dejligt, stort tillykke  

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.