Beslutning ang meget tidlig scanning skal/skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Pikku Myy

E.J.mor. skriver:

det er en tid hos min gynegolog

Så det er gratis?

Jeg spørger fordi det lød lidt som om de "lokkede" dig til en meget tidlig (ifølge de andre kvinder herinde) skanning, men samtidig sikrede sig at du ikke kunne klage, hvis I ikke kunne se noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

LMX

Man regner altså fra sidste menstruations første dag. Hvor har din læge mon gået i skole? Der er da stor forskel på hvornår folk tester positiv. 

Anmeld

4. september 2013

E.J.mor.

ehmm....jeg må vel bar bide ventetiden i mig

jeg kan hører i alle siger til mig jeg skal vente,for ikke at blive skuffet,og det frygter jeg jo at blive.

så jeg kontakter dem i morgen og siger jeg venter til den anden aftalte tid d. 18 september.

min familie er jo vildt glade for jeg er gravid.

men jeg kan ikke vise glæde,pga min frygt for at mistet stadig vil være der,men sådan har de fleste det måske, den frygt.

eller er i bar overlykkelige..??

Anmeld

4. september 2013

E.J.mor.

Pikku Myy skriver:

Så det er gratis?

Jeg spørger fordi det lød lidt som om de "lokkede" dig til en meget tidlig (ifølge de andre kvinder herinde) skanning, men samtidig sikrede sig at du ikke kunne klage, hvis I ikke kunne se noget.

det koster ikke noget at gå til gynegolog.

jeg har gået der i flere år pga cyklus problemer mm.

Anmeld

4. september 2013

Pikku Myy

det koster ikke noget at gå til gynegolog.

jeg har gået der i flere år pga cyklus problemer mm.

Så synes jeg du skal mærke efter om du kan være objektiv, hvis der ikke viser sig noget på skærmen. Vil du kunne sige at det bare er fordi det er for tidligt? Eller vil det kunne gøre dig nervøs?

Hvis det første er tilfældet, så synes jeg da du skal lade dig scanne. Hvis det andet er tilfældet, synes jeg du skal vente.

Tilføjelse: Jeg kan se du har besluttet dig for at vente for ikke at blive skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.