Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Ja mine hvalpe er ret skeløjet.. Er det noget der mon retter sig med alderen? De ser en anelse dumme ud
Ja mine hvalpe er ret skeløjet.. Er det noget der mon retter sig med alderen? De ser en anelse dumme ud
Jeg ved ikke noget, men jeg vil somregel lige savle over dem NØØØØØJ den er skøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: De KAN rette sig, ja, men vi har simpelthen avlet nogle racer totalt deforme, hvor det også går ud over øjnene, når ansigtet bliver presset sammen Men den lille nuttenutte ser nu ikke så fladsnudet ud!
De KAN rette sig, ja, men vi har simpelthen avlet nogle racer totalt deforme, hvor det også går ud over øjnene, når ansigtet bliver presset sammen
Men den lille nuttenutte ser nu ikke så fladsnudet ud!
asff skriver: Jeg ved ikke noget, men jeg vil somregel lige savle over dem NØØØØØJ den er skøn
o1Mutte skriver: Moren er heller ikke fladsnudet Men faren er en pekingeser
Moren er heller ikke fladsnudet Men faren er en pekingeser
Altså, når nu faren er det, så kan øjnene jo godt sidde helt fucked Men mon ikke de retter sig på plads Pekingeseren kan jo se totalt deform ud.
Men nuttede hvalpe, åh
Dinna88 skriver: Altså, når nu faren er det, så kan øjnene jo godt sidde helt fucked Men mon ikke de retter sig på plads Pekingeseren kan jo se totalt deform ud. Men nuttede hvalpe, åh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128