søger bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
638 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. september 2013

Alexander&Lærke

Var der ikke engang en funktion som hed søger herinde? syntes ikke jeg lige kan finde den.

Men min søn mangler så meget bukser og han elsker dem af velour så søger en som kan sy dem til os, ved godt det ikke er svært, men mangler en god symaskine og tiden til det. 

Det jeg skal bruge er 2 par velour bukser gerne i sort og mørkeblå i str 116 med rib i kanten og evt elastik i da han er med tynd om livet...

Nogen som kan hjælpe og give et tilbud på dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

bøllen

Alexander&Lærke skriver:

Var der ikke engang en funktion som hed søger herinde? syntes ikke jeg lige kan finde den.

Men min søn mangler så meget bukser og han elsker dem af velour så søger en som kan sy dem til os, ved godt det ikke er svært, men mangler en god symaskine og tiden til det. 

Det jeg skal bruge er 2 par velour bukser gerne i sort og mørkeblå i str 116 med rib i kanten og evt elastik i da han er med tynd om livet...

Nogen som kan hjælpe og give et tilbud på dette?

Hej

jeg kan godt hjælpe jer 

Anmeld

4. september 2013

Alexander&Lærke

bøllen skriver:

Hej

jeg kan godt hjælpe jer 

åh jamen det ville jo være herligt, har vil det så koste med 2 par bukser?

Anmeld

4. september 2013

bøllen

Alexander&Lærke skriver:

åh jamen det ville jo være herligt, har vil det så koste med 2 par bukser?

Nu skriver du din dreng er tynd i livet , har nemlig lavet disse til min dreng de er lidt smallere end ellers. Og med elastik i livet. Ved ikke om du vil have ribkant også ??

de ville koste 130 stk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2013

Alexander&Lærke

bøllen skriver:

Nu skriver du din dreng er tynd i livet , har nemlig lavet disse til min dreng de er lidt smallere end ellers. Og med elastik i livet. Ved ikke om du vil have ribkant også ??

de ville koste 130 stk.

uha de er ikke min/ hans stil altså stoffet, vi vel helst have ensfarvede, og gerne velour ved ikke om du kan klare det?

Anmeld

4. september 2013

bøllen

Alexander&Lærke skriver:

uha de er ikke min/ hans stil altså stoffet, vi vel helst have ensfarvede, og gerne velour ved ikke om du kan klare det?

billede var blot for at vise dig modellen , en smallere med elastik. Havde set du skrev blå og sort velour 

Anmeld

4. september 2013

bøllen

Alexander&Lærke skriver:

Billede 1 ) marineblå

billede 2 ) sort

billede 3 ) støvet blå

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2013

Alexander&Lærke

bøllen skriver:

billede var blot for at vise dig modellen , en smallere med elastik. Havde set du skrev blå og sort velour 

åhh godt så men ja de ser fine ud i modellen vil gerne have ribkant i livet sammen med elastik... kan godt tage et livmål så du ved hvordan meget rib/elastik der skal til....

Anmeld

4. september 2013

bøllen

Alexander&Lærke skriver:

åhh godt så men ja de ser fine ud i modellen vil gerne have ribkant i livet sammen med elastik... kan godt tage et livmål så du ved hvordan meget rib/elastik der skal til....

Godt :-) tænkte bare denne model var bedre hvis han ikke er så tyk :-) .. da de er mere smalle .

taljemål ville være fint . Du kan evt sende pb 

Anmeld

4. september 2013

Alexander&Lærke

bøllen skriver:

Godt :-) tænkte bare denne model var bedre hvis han ikke er så tyk :-) .. da de er mere smalle .

taljemål ville være fint . Du kan evt sende pb 

ok sender pb med talje mål i eftermiddag når han er hjemme fra skole....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.