så træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2013

DianaRJS

jeg er så helt seriøst så træt jeg føler jeg bare kunne sove hele dagen væk... føler der er en eller anden der har været forbi i nat og klaske mig hovedet med et eller andet tungt -.-

Andre hvor den der træthed bare har vendt fuldstændig igen i graviditeten????

føler næsten alt er helt uoverskueligt i dag, og har ellers være fuld af energi indtil nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Lukas&Liam<3

DianaRJS skriver:

jeg er så helt seriøst så træt jeg føler jeg bare kunne sove hele dagen væk... føler der er en eller anden der har været forbi i nat og klaske mig hovedet med et eller andet tungt -.-

Andre hvor den der træthed bare har vendt fuldstændig igen i graviditeten????

føler næsten alt er helt uoverskueligt i dag, og har ellers være fuld af energi indtil nu....

Jeg er kun 13+0 i dag og hold op hvor er jeg også træt. Falder i søvn på sofaen hver aften før kl 9 og når Lukas vågner omkring kl 7 orker jeg nærmest ikke at stå op. Og når han sover (3gange) bliver jeg nød til at ligge og hvile mig. Er virkelig kvæstet.

Anmeld

4. september 2013

sulo

Synes også at jeg føler mig mere træt for tiden, de sidste 4 ugers tid, er nød til at give mig selv en lur eller lign. en til to gange om dagen ellers hænger jeg ikke sammen. modsat i starten af graviditeten hvor jeg "burde" være træt

Anmeld

4. september 2013

DianaRJS

sulo skriver:

Synes også at jeg føler mig mere træt for tiden, de sidste 4 ugers tid, er nød til at give mig selv en lur eller lign. en til to gange om dagen ellers hænger jeg ikke sammen. modsat i starten af graviditeten hvor jeg "burde" være træt

var skam også træt i starten af graviditeten, men slet ikke på samme måde.

føler mig sådan helt tung i hovedet, og kunne nsten sidde op og sove da ungerne spiste morgenmad, og plejer slet ikke at ligne mig...

ikke engang når jeg har været syg har jeg følt det på den måde

Anmeld

4. september 2013

DianaRJS

Maria&Lukas skriver:

Jeg er kun 13+0 i dag og hold op hvor er jeg også træt. Falder i søvn på sofaen hver aften før kl 9 og når Lukas vågner omkring kl 7 orker jeg nærmest ikke at stå op. Og når han sover (3gange) bliver jeg nød til at ligge og hvile mig. Er virkelig kvæstet.

var også træt i starten af graviditeten, men slet ikke på den her måde...

som skrevet føler jeg mildest talt der er en eller anden der har været inde og klaske mig i hovedet med noget tungt i nat

føler mit hovede er en eller anden bowlingkugle, og da ungerne spiste morgenmad sad jeg næsten op og sov var simpelthen så ødelagt   udover det plejer jeg ikke kunne sove før 23-24 tiden men faldt i søvn på sofaen med den ældste i går kl 19.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.