Brystløft og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2013

ShirleyB

Hej !

Jeg har for 6 år siden fået en korrigerende operation på mine bryster, hvilket blandt andet var et brytsløft på højre bryst.

Jeg er nu gravid og ned termin 14/12 er jeg nu i 25 . Uge.

Jeg har haft mange bekymringer omkring amning, da det virkelig er noget, jeg ville have skal lykkes. Jeg forstår jo, at det ikke er sikkert, jeg vil kunne amme :-( . 

For 3 morgener siden, vågnede jeg op med en lille våd plet på t shirten, og håbede, det måske kunne være mælk.

Her til aften, fik jeg så , helt utroligt klemt flere dråber ud af begge (!!) bryster.

Men glæder jeg mig for tidligt?

Er der mon andre derude, der har fået det til at lykkes? Og er "dråberne" mon gode tegn?

Håber der er nogle kloge kwinder derude :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Mn101186

Ved ikke og dråberne er gode tegn håber en anden kan svare på dette. 

Men om man jar fået lavet større/mindre eller brystløft, vil der altid være en mulighed for at amme. Lægerne siger blot der kan være en mulighed for ikke at amme, så man er klar over dette. Men det er meget forskelligt hvor vidt man kan producere mælk eller ej.. kender andre som er blevet opereret og som godt kan amme. Det kan dog betyde lidt ekstra træning og tålmodighed når den lille skal til at spise i starteen

Anmeld

4. september 2013

ShirleyB

Tak for svar..

Jeg har også læst mig til, at det godt kan lykkes og det er jo fortrøstende.

Som jeg har forstået er problemet at mælkekanalerne har været skåret over og derfor er der en risiko for at mælken ikke kan komme ud. Hvis de altså ikke er groet sammen igen, kanalerne.

Derfor blev jeg så glad for at de begge gav et par dråber, og så på samme tid - det lader da til at alt er som det skal være...

men hpber på at få lidt besyv med på dette..

og hører meget gerne fra andre, der har fået amninh til at fungere efter brystløft... Jeg vil bare SÅ gerne amme,så barnet kan få hvad det har behov for

Anmeld

4. september 2013

Lukas&Liam<3

Jeg kunne sagtens amme Lukas med 350ml i hver babs

Anmeld

4. september 2013

ShirleyB

Og havde du mon også fået brystløft? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.