4 årig i teater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
6 svar
2 synes godt om
3. september 2013

Stumpen

I efterårsferien spilles der folk og røvere og den anbefales fra 7 år.. Men jeg tænker at min datter på 4 sagtens kunne se den samt holde koncentrationen under hele forestillingen...

ville du tage din 4 årig med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

TNBC

Stumpen skriver:

I efterårsferien spilles der folk og røvere og den anbefales fra 7 år.. Men jeg tænker at min datter på 4 sagtens kunne se den samt holde koncentrationen under hele forestillingen...

hvis hun kan sidde stille i så lang tid, være stille(altså ikke at hun ikke må sige noget overhovedet). så ja..du kender din datter, hvis du mener at hun kan klare det.
men må man hvis det er fra 7år?

Anmeld

3. september 2013

Stumpen

Yurie skriver:

hvis hun kan sidde stille i så lang tid, være stille(altså ikke at hun ikke må sige noget overhovedet). så ja..du kender din datter, hvis du mener at hun kan klare det.
men må man hvis det er fra 7år?

Aner det faktisk ikke - kunne godt være det skulle undersøges inden jeg bestiller 

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Stumpen skriver:

Aner det faktisk ikke - kunne godt være det skulle undersøges inden jeg bestiller 

nok en god ide.

Anmeld

3. september 2013

Stumpen

Yurie skriver:

nok en god ide.

Der står egnet for børn over 7 år, så læser det ikke som om man ikke må være under, men vil prøve at ringe..

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Stumpen skriver:

Der står egnet for børn over 7 år, så læser det ikke som om man ikke må være under, men vil prøve at ringe..

så er det nok som i biografen, der må jo gerne komme ind hvis man er yngre, hvis man er sammen med voksen. for så er det jo forældrenes valg.

Anmeld

4. september 2013

Munder

Stumpen skriver:

Min datter var inde og se Folk og Røvere med bedsterne da hun var 5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.