julekalender :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
13 svar
10 synes godt om
3. september 2013

MyLove E

Jeg startede for nogle år siden med at lave en julekalender til min ældste søster som var på efterskole. Sidste år var det så min papbror og kusine som var afsted. I år er det så yngste søster som er på efterskole Så jeg er så småt gået i gang.

Det er ikke en med gaver, men med en julehistorie og lidt snoller:-D

Det første år var det breve ( inden det kostede 8kr at sende et brev) Det var en lille bog hverdag med historien i:-D

Sidste år fik de en hæklet snor med små poser hvor der var slik i:-D

I år bliver det også breve men på en lidt anden måde, måske bliver den færdig i aften

Jeg er så ved at tænke på om jeg skal lave en til Elias dagpleje. Det er små korte historier. MEN kan jeg tillade mig at bare komme med en eller skal jeg spørge hende først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

B&J

hvis jeg var dp mor vil jeg da være super glad for sådan en gave, men det er jeg nu ikke, men kan være du skal spørge hende, for det er da sådan en sød ide og sikke så sød du er alle elsker noget sjovt og hyggeligt

Anmeld

3. september 2013

LilleSmølf

Tauf skriver:

Jeg startede for nogle år siden med at lave en julekalender til min ældste søster som var på efterskole. Sidste år var det så min papbror og kusine som var afsted. I år er det så yngste søster som er på efterskole Så jeg er så småt gået i gang.

Det første år var det breve ( inden det kostede 8kr at sende et brev) Det var en lille bog hverdag med historien i:-D

I år bliver det også breve men på en lidt anden måde, måske bliver den færdig i aften

Jeg er så ved at tænke på om jeg skal lave en til Elias dagpleje. Det er små korte historier. MEN kan jeg tillade mig at bare komme med en eller skal jeg spørge hende først?

Jeg synes du skal spørge for god ordens skyld. Det skader jo ikke og så er du sikker på at det er noget, der bringer glæde.

Det lyder super hyggeligt og jeg er sikker på det kunne blive en god jule-hygge-tradition i dagplejen - både for børnene og dagplejemoren

Og hvor fedt at jeg ikke er den eneste, der allerede tænke på jule-hygge.

Er næsten færdig med min kærestes kalendergaver som jeg begyndte på engang i starten af juli

Anmeld

3. september 2013

MyLove E

B&J skriver:

hvis jeg var dp mor vil jeg da være super glad for sådan en gave, men det er jeg nu ikke, men kan være du skal spørge hende, for det er da sådan en sød ide og sikke så sød du er alle elsker noget sjovt og hyggeligt

Kan være jeg skal spørge hende:-D

Det er ret sjovt at lave:-D Det første år lavede jeg også til min mands niecer der på det tidspunkt var ca 3 og 9. Forældrene sagde ikke engang tak og som de sagde når jeg spurgte om de havde fået dem " ja men de er ikke blevet læst hver dag det har vi jo ikke tid til"

Måske de skal ha i år også hvor de er større og selv kan læse dem

Anmeld

3. september 2013

MyLove E

LilleSmølf skriver:

Jeg synes du skal spørge for god ordens skyld. Det skader jo ikke og så er du sikker på at det er noget, der bringer glæde.

Det lyder super hyggeligt og jeg er sikker på det kunne blive en god jule-hygge-tradition i dagplejen - både for børnene og dagplejemoren

Og hvor fedt at jeg ikke er den eneste, der allerede tænke på jule-hygge.

Er næsten færdig med min kærestes kalendergaver som jeg begyndte på engang i starten af juli

Tror også hellere jeg må spørger:-D

Men jeg skal måske ha lavet nogle stykker så må hellere gå i gang i gå tid:-D

Anmeld

3. september 2013

B&J

Tauf skriver:

Kan være jeg skal spørge hende:-D

Det er ret sjovt at lave:-D Det første år lavede jeg også til min mands niecer der på det tidspunkt var ca 3 og 9. Forældrene sagde ikke engang tak og som de sagde når jeg spurgte om de havde fået dem " ja men de er ikke blevet læst hver dag det har vi jo ikke tid til"

Måske de skal ha i år også hvor de er større og selv kan læse dem

okay det syntes jeg ikke de kan være bekendt når du havde gjord så meget..

men ja kan være børnene vil sætte større pris på det nu... hvis ikke syntes jeg ikke du skal bruge dine krafter..

men syntes du skal spørge din dp

Anmeld

3. september 2013

MyLove E

B&J skriver:

okay det syntes jeg ikke de kan være bekendt når du havde gjord så meget..

men ja kan være børnene vil sætte større pris på det nu... hvis ikke syntes jeg ikke du skal bruge dine krafter..

men syntes du skal spørge din dp

Mest har jeg heller ikke lyst til det. Men det er jo også synd for pigerne, at bare fordi deres forældre er "dumme" så skal de ikke havde nogen

Men kigger på det

Anmeld

3. september 2013

B&J

Tauf skriver:

Mest har jeg heller ikke lyst til det. Men det er jo også synd for pigerne, at bare fordi deres forældre er "dumme" så skal de ikke havde nogen

Men kigger på det

det er rigtigt men man skal også passe på ikke altid at være for sød og folk bare er lige glade i den anden ende især når man er så sød som dig

Anmeld

3. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tauf skriver:

Det lyder som en super ide...

Anmeld

3. september 2013

MyLove E

B&J skriver:

det er rigtigt men man skal også passe på ikke altid at være for sød og folk bare er lige glade i den anden ende især når man er så sød som dig

Ihh tak ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.