Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi også 21+0 Billederne er taget i Søndags den 1/9, imens vi var i Tyrkiet Skøn ferie, og dejligt at få slappet af.Sidste uge var perfekt! Det var nemlig der jeg begyndte at mærke lillemanden hver dag, farmand mærkede ham sparke og vi så sparkene uden på maven Hvor er det bare fantastisk!!Det første billede har kæresten taget, det andet tog jeg selv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Så nåede vi også 21+0 Billederne er taget i Søndags den 1/9, imens vi var i Tyrkiet Skøn ferie, og dejligt at få slappet af.Sidste uge var perfekt! Det var nemlig der jeg begyndte at mærke lillemanden hver dag, farmand mærkede ham sparke og vi så sparkene uden på maven Hvor er det bare fantastisk!!Det første billede har kæresten taget, det andet tog jeg selv
Putomanen skriver: Sikke en fin mave du har fået Den stritter lystigt Jeg håber i havde en dejlig ferie
Sikke en fin mave du har fået Den stritter lystigt Jeg håber i havde en dejlig ferie
Anonym23 skriver: Rigtig dejlige maveHvor er det skønt du er begyndt at mærke spark hver dag
Rigtig dejlige maveHvor er det skønt du er begyndt at mærke spark hver dag
**Ønskebabyen skriver: Mange tak Det er helt fantastisk, at man kan mærke ham hver dag nu. Det giver sådan en dejlig ro indeni, at man ved han er der og lever
Mange tak Det er helt fantastisk, at man kan mærke ham hver dag nu. Det giver sådan en dejlig ro indeni, at man ved han er der og lever
**Ønskebabyen skriver: Tusind tak Vi havde en helt fantastisk ferie <3 Har du vænnet dig til tanken om at skulle være MOOAAAR??
Tusind tak Vi havde en helt fantastisk ferie <3 Har du vænnet dig til tanken om at skulle være MOOAAAR??
Anonym23 skriver: Det må også være fantastisk! Jeg glæder mig super meget til at kunne se og mærke at jeg er gravid, ud over kvalmen...Hvornår mærkede du spark første gang?
Det må også være fantastisk! Jeg glæder mig super meget til at kunne se og mærke at jeg er gravid, ud over kvalmen...Hvornår mærkede du spark første gang?
Putomanen skriver: Det lyder skønt Nej, ikke rigtig. Jeg har stadig svært ved at tro på det, og jeg er nok også lidt bange for at tro på det. Frygten for at det går i stå med udviklingen er ret stort. Havde du det også sådan? Så jeg glæder mig til at se den lille spire til ts.
Det lyder skønt Nej, ikke rigtig. Jeg har stadig svært ved at tro på det, og jeg er nok også lidt bange for at tro på det. Frygten for at det går i stå med udviklingen er ret stort. Havde du det også sådan? Så jeg glæder mig til at se den lille spire til ts.
**Ønskebabyen skriver: Kan sagtens følge dig.. Jeg var rigtig bange for der ikke var hjerteblink til scanningen.. Det har jeg været til alle de 4 scanninger vi har været til.. Så jeg holder oftest vejret indtil de siger der er et fint lille hjerte der banker derud af
Kan sagtens følge dig.. Jeg var rigtig bange for der ikke var hjerteblink til scanningen.. Det har jeg været til alle de 4 scanninger vi har været til.. Så jeg holder oftest vejret indtil de siger der er et fint lille hjerte der banker derud af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128