Utålmodig (37+1) - andre!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Smilehul skriver:

Det forstår jeg VIRKELIG 

Hvilke syptomer har du? 

Jeg kan ikke krydse mine ben, så "ondt" har jeg dernede -.-

Altså både slimprop og den yderste fosterhinde er gået. Også de jag op igennem hele tiden også har jeg tit mens smerter, men de bliver desværre ikke til mere. Også har jeg bare så meget uro i kroppen. Og min basse er da blevet lidt mere stille her både igår og idag så håber lidt han lader op til at komme ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Smilehul

Haha ja, hvis man er i dårligt humør så skal man nok få en masse krammere af sådan en lille prut 

Det lyder heller ikke sjovt med benene - er det vand i kroppen? Det havde jeg masser af i min sidste graviditet, men er sluppet for det denne gang 

Ja, det er lige præcis vand - jeg føler nogle gange, at de sover og så skal jeg lige rykke lidt i dem, men manden ligger altid lige en stor pude mellem mine ben, når vi skal i seng  det hjælper lidt, eller er det noget jeg selv har bildt mig ind i - synes i hvert faldt det er rart.. 

Anmeld

3. september 2013

Smilehul

MiichellaMalou skriver:

Altså både slimprop og den yderste fosterhinde er gået. Også de jag op igennem hele tiden også har jeg tit mens smerter, men de bliver desværre ikke til mere. Også har jeg bare så meget uro i kroppen. Og min basse er da blevet lidt mere stille her både igår og idag så håber lidt han lader op til at komme ud.

Hvordan ved du, når hinden er gået?  jeg synes noget af min slimprop gik forleden, det var sådan en lang tråd agtig.. Man bliver hurtigt i tvivl, når det hele er "nyt"

Anmeld

3. september 2013

Clisolka

Smilehul skriver:

Ja, det er lige præcis vand - jeg føler nogle gange, at de sover og så skal jeg lige rykke lidt i dem, men manden ligger altid lige en stor pude mellem mine ben, når vi skal i seng  det hjælper lidt, eller er det noget jeg selv har bildt mig ind i - synes i hvert faldt det er rart.. 

Det hjælper meget med en pude mellem benene - det redder også mine nætter nu 

Jeg kan i hvert fald anbefale dig at tage et koldt fodbad, det hjalp mig enormt meget i sidste graviditet, eller ligge så højt som muligt med benene oppe 

Anmeld

3. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Smilehul skriver:

Hvordan ved du, når hinden er gået?  jeg synes noget af min slimprop gik forleden, det var sådan en lang tråd agtig.. Man bliver hurtigt i tvivl, når det hele er "nyt"

Jamen ringede til fødegangen fordi jeg troede mit vand var gået og hun sagde det var den yderste fosterhinde. Ja det er meget svært. Min slimprop gik i flere omgange.

Anmeld

3. september 2013

Smilehul

Det hjælper meget med en pude mellem benene - det redder også mine nætter nu 

Jeg kan i hvert fald anbefale dig at tage et koldt fodbad, det hjalp mig enormt meget i sidste graviditet, eller ligge så højt som muligt med benene oppe 

Godt så - jeg er ikke helt galt på den  synes det er så dejligt! 

Ja, benene oppe i luftet hjælper en del  og ellers bare kulde på de stakkels fusser, mmmm.. 

Anmeld

3. september 2013

Xolia

Smilehul skriver:

Godaften til aller jer derude i stuerne 

Ja, man er da godt nok blevet utålmodig (! x million) her på det sidste  er jeg den eneste eller er det bare sådan det hænger sammen????

Hvad f år i jeres dage til at g å med? Manden og jeg var igang med de sidste "nips" idag, nemlig wallastickers og uroen - alt er klart ellers 

Er der nogen af jer, der har haft meget ondt i benene? Jeg har det som om jeg har løbet en halv marathon!?

Vil lige suse ud i køkkenet og lave en dejlig varm kop kaffe med varm mælk - så må det vel lette lidt på de hormoner, vil bare have beeebs i armene nuuuuuu 

Er også en anelse utålmodig - men alligevel ikke rigtigt - er 38+2.

Jeg har to store (6 + 9) som skal i skole hver dag - og så har vi lige ligget i byggerod i 5 uger, så kan godt vente lidt - og alligevel ikke helt.

Jeg har slem bækkenløsning, så det der med lige at tage et sted hen, jeg det gør jeg ikke så gerne. Men er i gang med at pakke de sidste ting = taske til bebs, taske til mor & far, taske til søster og bror.

Men synes godt nok at pluk-veerne niver lidt i dag - er der mon optræk?? Godt spørgsmål...

-Xolia-

Anmeld

3. september 2013

Smilehul

Er også en anelse utålmodig - men alligevel ikke rigtigt - er 38+2.

Jeg har to store (6 + 9) som skal i skole hver dag - og så har vi lige ligget i byggerod i 5 uger, så kan godt vente lidt - og alligevel ikke helt.

Jeg har slem bækkenløsning, så det der med lige at tage et sted hen, jeg det gør jeg ikke så gerne. Men er i gang med at pakke de sidste ting = taske til bebs, taske til mor & far, taske til søster og bror.

Men synes godt nok at pluk-veerne niver lidt i dag - er der mon optræk?? Godt spørgsmål...

-Xolia-

Jamen altså du har jo meget og en del at se til, bare lige sådan  det med huset lyder i øvrigt ret lækkert! 

Jeg har pakket alt, mangler lige mit eget tøj, det summer jeg lidt over, mmh  

Jeg mærker baby stadig, men aktiviteten er dalet en del, må jeg sige - mon det har nogen betydning? ;-) ellers kan det i hvert fald godt give et jag og nive til for neden, hvis jeg skal rejse mig..

Anmeld

4. september 2013

Oxydatiion

Smilehul skriver:

Godaften til aller jer derude i stuerne 

Ja, man er da godt nok blevet utålmodig (! x million) her på det sidste  er jeg den eneste eller er det bare sådan det hænger sammen????

Hvad f år i jeres dage til at g å med? Manden og jeg var igang med de sidste "nips" idag, nemlig wallastickers og uroen - alt er klart ellers 

Er der nogen af jer, der har haft meget ondt i benene? Jeg har det som om jeg har løbet en halv marathon!?

Vil lige suse ud i køkkenet og lave en dejlig varm kop kaffe med varm mælk - så må det vel lette lidt på de hormoner, vil bare have beeebs i armene nuuuuuu 

Jeg er også ved at være godt utålmodig
Er 38+0 i dag Jeg får dog tiden til at gå med min søn på snart 3 år  (er enlig) Der er rigeligt at se til, men alligevel vil jeg SÅ gerne have lillesøster ud

Anmeld

4. september 2013

Smilehul

Oxydatiion skriver:

Jeg er også ved at være godt utålmodig
Er 38+0 i dag Jeg får dog tiden til at gå med min søn på snart 3 år  (er enlig) Der er rigeligt at se til, men alligevel vil jeg SÅ gerne have lillesøster ud

Lucky you  

Hvor er du bare heldig at være så langt, nu har du jo ikke lang vej alligevel  det er vel den lyse side! Men dejligt at have lidt at se til  

Jeg ved bare ikke, hvad jeg vil give mig til  har sat vasketøj over, vil gerne have vasket vinduer og støvet lidt af (for hundrede gang ) tror bare jeg gentager gang på gang det samme af kedsomhed. 

Held og lykke til dig forresten! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.