Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yes, så er jeg ved at nå vejs ende!
Så I skal da lige se et af de sidste mavebilleder
Jeg bliver tjekket hver uge med CTG, for at følge lillebror pga. min diabetes. De sidste 2 gange har vi været på fødegangen og blive tjekket. På mandag i næste uge vil min fødselslæge prøve at løsne mine hinder - hvis ikke der altså er sket noget inden Så send gerne vestøv afsted til mig, for nu vil jeg snart gerne have det overstået
Der er godt gang i lillebror!! I dag var han ikke så samarbejdsvillig med CTG'en - den er han bestemt ikke glad for, og fik skubbet den af et par gange Samtidigt er det som om at han allerede har knyttet et bånd til sin storesøster - der er vildt gang i ham når han hører hendes stemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Sikke en fin mave! Så er der ikke længe igen! Krydser for at han viser sig snart og du ikke skal gå over tid, og i så fald at du ikke skal gå for længe over.
Sikke en fin mave! Så er der ikke længe igen! Krydser for at han viser sig snart og du ikke skal gå over tid, og i så fald at du ikke skal gå for længe over.
Tak Nej, der er ikke længe til - hvis vi er heldige herhjemme, så kommer han i næste uge hvis løsningen af hinderne hjælper, ellers så er det ballon for at sætte mig i gang
Jeg må ikke gå over tid pga. min diabetes, så der er ikke lang vej tilbage
Babymor2010 skriver: Yes, så er jeg ved at nå vejs ende! Så I skal da lige se et af de sidste mavebilleder Jeg bliver tjekket hver uge med CTG, for at følge lillebror pga. min diabetes. De sidste 2 gange har vi været på fødegangen og blive tjekket. På mandag i næste uge vil min fødselslæge prøve at løsne mine hinder - hvis ikke der altså er sket noget inden Så send gerne vestøv afsted til mig, for nu vil jeg snart gerne have det overstået Der er godt gang i lillebror!! I dag var han ikke så samarbejdsvillig med CTG'en - den er han bestemt ikke glad for, og fik skubbet den af et par gange Samtidigt er det som om at han allerede har knyttet et bånd til sin storesøster - der er vildt gang i ham når han hører hendes stemme
BigHope13 skriver: ejj hvor er du bare fin, håber min mave også ser sådan ud om 6-7 uger yay nu er det altså snart, glæder mig til at se lillemanden du gemmer på
ejj hvor er du bare fin, håber min mave også ser sådan ud om 6-7 uger yay nu er det altså snart, glæder mig til at se lillemanden du gemmer på
Tak
Jeg glæder mig også til at se hvad det er for en bettefis der laver så meget ballade nu Jeg er SÅ spændt på at se hvem han ligner - og om der er noget Bella i ham
Babymor2010 skriver: Tak Nej, der er ikke længe til - hvis vi er heldige herhjemme, så kommer han i næste uge hvis løsningen af hinderne hjælper, ellers så er det ballon for at sætte mig i gang Jeg må ikke gå over tid pga. min diabetes, så der er ikke lang vej tilbage
Benjamins'mor skriver: Træls med diabetesen. Men altid noget du ikke må gå over, så ved du jo det bliver snart.
Træls med diabetesen. Men altid noget du ikke må gå over, så ved du jo det bliver snart.
Ja, det hjælper lidt at vide at jeg ikke må gå over tid - måske jeg er lidt heldig at fødselslægen kan tage vandet med det samme på mandag, så pt. ved jeg ikke om jeg kommer med hjem igen *giiiisp*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128