Hvad får i tiden til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2013

Anonym trådstarter

Phu, har haft barsell + sommerferie siden d. 20 Juni og skal have PKS her til OKtober, jeg har efterhpnden nået alt det jeg skulle, så hva nu?

Hvad laver i?

Shopping kan jeg nemt, men det ligesom pengene ikke helt rigtig rækker til det.......

Ideer søges...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Phu, har haft barsell + sommerferie siden d. 20 Juni og skal have PKS her til OKtober, jeg har efterhpnden nået alt det jeg skulle, så hva nu?

Hvad laver i?

Shopping kan jeg nemt, men det ligesom pengene ikke helt rigtig rækker til det.......

Ideer søges...

Alt det man normalt ikke får gjort. Sorteret i billeder, ryddet op i mapper m.m. Evt. bage en masse lækkert, hvor halvdelen kan fryses (og evt. tages op til barselsbesøg eller dage, hvor energien er lig 0).
Jeg gik selv sygemeldt fra uge 23 og frem til fødslen 9 dage over termin. Så jeg fik nusset en masse omkring alle de ting og gjort en hulans masse rent

Anmeld

3. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Hvad laver i?

Ideer søges...

Lav nogle gryderetter til fryseren, det vil du blive glad for når baby kommer.

Anmeld

3. september 2013

lineog4

Anonym skriver:

Hvad laver i?

Ideer søges...

IIIiiiii har tusind projekter men er på arbejde - griner. Nej jeg kan huske det havde mange ideer men alligevel blev de ikke alle til noget. Jeg gik mange lange ture, fik læst bøger, hygger mig sådan rigtig råhygget men det var også vinter. De andre gange havde jeg børn og så gav det på en måde sig selv....

Anmeld

3. september 2013

Hjaltesmor

hmmm..

kl. 9-9.30: afleverer barn i bh (inkl. transport)
9:30 -11.30: rydder op efter morgenen, vasker og tørrer tøj, tømmer og fylder opvaskemaskine
11.30-12: spiser frokost
12-13: middagslur
13-14:30: evt. indkøb, læse bøger, jordmoderbesøg, tandlægebesøg mv.
15.30: ned og hente barn i bh (inkl. transport)

altså det er ikke fordi jeg følger et skema. Sådan ser tiderne bare nogenlunde ud. Jeg har haft barsel i 4 uger (termin i søndags), så jeg har brugt en del tid på indkøb, ommøblering herhjemme mv. til barn nr. 2, som jeg ikke have tid til forud for barsel.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Hvor lang tid, kan portionsanretningerne holde sig i fryseren?

Kunne jo godt lave lidt lasange og...... HJÆLP IGEN til forslag til fryseren

Anmeld

3. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hvor lang tid, kan portionsanretningerne holde sig i fryseren?

Kunne jo godt lave lidt lasange og...... HJÆLP IGEN til forslag til fryseren

Kødsovs
Mørbradgryde
Supper
Boller i karry
Minipizzaer / pølsehorn / kanelsnegle

Har selv smidt nogle fiskefileter, kartoffelbåde og forårsruller i fryseren også... Vil mene alle gryderetter osv MINIMUM kan holde sig 3-4 mdr, men ville ingen skrupler have ved 6 mdr - men slå det op på nettet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.