? til flergangsfødende / hvornår vendte babys hoved nedad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.708 visninger
5 svar
1 synes godt om
3. september 2013

mele

Som  overskriften siger hvornår vendte jeres babyer sig ned af (ikke ved 1 gangs graviditet)

er i uge 36 nu og skal til JM næste gang om 1 uge, men er ikke i tvivl baby ligger fortsat i tværstilling dvs hoved i den ene side og benene i den anden. (Kan tydelig mærkes udenpå nu)

hmmm håber H*N vender sig snart og synker ned ad så jeg kan få luft igen og føde normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Ca i uge 30/31 vendte min søn sig.

Jeg er i uge 32 nu, så han kan jo nå at vende tilbage til sit tværleje.

Jeg krydser for at din baby snart gider vende sig rigtig.

Anmeld

3. september 2013

Clisolka

mele skriver:

Som  overskriften siger hvornår vendte jeres babyer sig ned af (ikke ved 1 gangs graviditet)

er i uge 36 nu og skal til JM næste gang om 1 uge, men er ikke i tvivl baby ligger fortsat i tværstilling dvs hoved i den ene side og benene i den anden. (Kan tydelig mærkes udenpå nu)

hmmm håber H*N vender sig snart og synker ned ad så jeg kan få luft igen og føde normalt

Det er først for ca. 3 uger siden at lillebror vendte sig den rigtige vej - ellers lå han også i tværleje med benene ned i underlivet på mig  Jeg er 38+2 i dag 

Anmeld

3. september 2013

Holbæktrunten

mele skriver:

Er uge 36 nu og for 3 uger siden havde hun vendt sug fra uk til hovedstilling. JM mente hun lå korrekt i sidste uge også, men skal Fog scannes for en sikkerheds skyld på torsdag ( 36+2)

Anmeld

4. september 2013

caceca

jeg er så gravid med nummer 5 , 14 uger henne nu.. da jeg fødte min nummer 4 lagde han sig først rigtigt ned bunder fødslen, og min jordemoder sagde at sådan var det tit for fleregangs fødende, simpelthen fordi der er mere plads i maven  

Anmeld

4. september 2013

Lullaby

mele skriver:

37+5 lagde Zarina sig med hovedet nedad og fast ;3 gangs der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.