3 IUI negativ.. Næste stop....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Lauer

o1Mutte skriver:

- IVF..

Vi skal til samtale den 11. Og så nævnte hun noget med et projekt vi skulle godkendes til og vælge om vi ville være med i? Nogen der ved hvad det mon er?

Puha, det må fandme være hårdt konstant at få negative tests - jeg håber sådan for jer, at IVF er vejen frem, heldigvis er min voksende lille dreng i maven et bevis på at det kan lade sig gøre, men det er klart at det er hårdt og krævende både fysisk og psykisk, at der venter jer endnu en omgang i behandling.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer, og for at den sidder der i første forsøg

Hos os, hjalp det helt sikkert at vi forberedte os på at vi skulle igennem alle 3 forsøg før det kunne lykkedes - jeg havde afsat et år til det, og blev gravid i første forsøg, så det tog kun en måned Jeg havde på ingen måde regnet med det, og havde ikke forventet det, så vi blev glædeligt overraskede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

o1Mutte

Lauer skriver:

Puha, det må fandme være hårdt konstant at få negative tests - jeg håber sådan for jer, at IVF er vejen frem, heldigvis er min voksende lille dreng i maven et bevis på at det kan lade sig gøre, men det er klart at det er hårdt og krævende både fysisk og psykisk, at der venter jer endnu en omgang i behandling.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer, og for at den sidder der i første forsøg

Hos os, hjalp det helt sikkert at vi forberedte os på at vi skulle igennem alle 3 forsøg før det kunne lykkedes - jeg havde afsat et år til det, og blev gravid i første forsøg, så det tog kun en måned Jeg havde på ingen måde regnet med det, og havde ikke forventet det, så vi blev glædeligt overraskede

Jeg har snart gloet på negative test i 4 år Det er sku deprimerende!

Er I tilknyttet dr. lund? Eller?

Håber jeg følger i dine fodspor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.