Mini us skriver:
Hej alle
vil lige høre om en ting.. Jeg er 29+2 og er begyndt at få knaldede hovedpine og lidt ondt i maven.. Jeg har døjet med meeeeget kvalme og hovedpine i første og noget af andet trimester..
er det normalt at det kommer lidt igen i tredje trimester..? Ska lige siges at jeg får hovedpine. Af mine jernpiller men har faktisk ikke taget dem regelmæssigt.. Hm
Håber I kan svare mig 

Man skal vlære obs på hovedpine i tredje trimester, da det kan være symptom på begyndende svnagerskabsforgiftning.
Men oftest handler det heldigvis om noget andet. Jeg tænker, at det kan være, du trænger til at blive løsnet op i skuldre og nakke. Få en god gang massage. Og svømme nogle ture..
Så skal du være opmærksom på, om du drikker nok. Og spiser godt nok i øvrigt. - Jeg selv kan have det lidt svært med mit blodsukker og få hovedpine, når jeg er gravid, og sommetider kan et glas saftevand (ikke light) hjælpe her..
Men hvis din hovedpine virkelig er "knaldende", som du skriver, så synes jeg, du skal ringe for at blive tjekket på afsnit for gravide...
God bedring!

Anmeld