Laerkeandersen skriver:
Hej allesammen.
Jeg er ny herinde - min kæreste og jeg, vil gerne have bebs, når min krop ellers synes, at vi skal have det. Det skal altså ikke absolut være og her. Jeg stoppede med mine p-piller for 2 år siden, jeg havde ikke menstruation i et år, jeg fik så desværre 3 blodpropper i hjernen - lang og sej genoptræning gik jeg i møde, og min menstruation kom tilbage få dage efter blodpropperne. Meget mærkeligt. men det er ikke det fokus er på i dag - jeg er meget glad og taknemmelig, for at jeg er kommet mig, som jeg er - det er helt fantastisk.. efter blodpropperne 29 februar 2012 har min cyklus kørt reelmæssigt, 28 dage og menstruationen er altid kommet på samme dag..
Det er den så bare ikke nu - jeg er gået 13 dage over tid i morgen, har tager utallige test og været ved lægen i dag, hvor den også var negativ.. Jeg føler mig ufatteligt træt, jeg kunne sove hele dagen væk, hvis det ikke var for dagens gøremål.. Jeg var i bad i går og da jeg lå der - så kom der noget klart og Hvidt væske ud af brysterne - meget mærkeligt, eftersom jeg aldrig har prøvet det før.. Jeg aner ikke hvad det er der sker - men jeg kunne meget godt bruge nogle lignende historier fra alle jer skønne kvinder - hjæææææælp please.
jeg glæder mig til at høre fra jer
..føj for en omgang

...............hmmmm......... jeg ville nok vente en uge og så få taget en bp hos lægen igen.
Det er ikke første gang jeg hhøre nogen der er gravide, hvor lægen ikke kan måle det.
1 veninde fik blodprøver i 2 mrd hos lægen før den viste positiv, som hendes teste derhjemme.
en anden fik en maveinfluenca, så lægerene overså hendes smerter og symptomer som graviditet - vagt lægen opdagede det DA HUN SKULLE FØDE!
min svigerinde fandt ud af hun var gravid i 8 mrd, så hun gik direkte på barsel

det så ud som om de havde taget lidt på, men ellers ingen "alarmklokker" og begge på p-piller
Hvis du ikke er gravid, så ville jeg nok se at blive tjekket for pco-mener jeg det hedder - det er en sygdom hvor man har for mange mandligehomoner som udsætter mens.
Heer er mange pcoér herinde som gerne svarer på spørgsmål.