ny op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Stine29

Ny på banen, skulle der havde stået i overskrifter

Hejsa alle....

Har lige set hjertet banken på min lille bebs idag... Er så utrolig glad og lettet, for har haft en hård start med inlæggelse osv... og dommen var sidst jeg var til scanning, at hvis man ikke kunne se noget idag, skulle det fjernes... Men min kæreste og mig kunne heldigvis se en lille blomme og et lille hjerte banke

Knus fra Stine, 6+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

LauraLW

Stine29 skriver:

Ny på banen, skulle der havde stået i overskrifter

Hejsa alle....

Har lige set hjertet banken på min lille bebs idag... Er så utrolig glad og lettet, for har haft en hård start med inlæggelse osv... og dommen var sidst jeg var til scanning, at hvis man ikke kunne se noget idag, skulle det fjernes... Men min kæreste og mig kunne heldigvis se en lille blomme og et lille hjerte banke

Knus fra Stine, 6+0

Åh hvor skønt. Tillykke med det, glæder mig til det bliver min tur engang.

Hvorfor den dom? er det på grund af hcg?

Laura

Anmeld

17. juli 2009

Stine29

Det er fordi at jeg var indlagt den første uge med meget ondt i venstre æggestok, så de var bange for jeg havde mistet. Så har været noget nervøs her op til.... Men nu er alt jo okay

Anmeld

17. juli 2009

LauraLW

Stine29 skriver:

Det er fordi at jeg var indlagt den første uge med meget ondt i venstre æggestok, så de var bange for jeg havde mistet. Så har været noget nervøs her op til.... Men nu er alt jo okay

Puha. - Den nervøsitet kender jeg godt! Ikke at jeg har haft sådanne smerter.

Ihh, hvor er det dejligt for dig/jer at alt er som det skal være. Så må du ud og købe en lille baby-ting :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.