Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan huske det betyder et eller andet når maven er virkelig hård når man trykker på den... hvad er det nu??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneMaria skriver: Kan huske det betyder et eller andet når maven er virkelig hård når man trykker på den... hvad er det nu??
Plukveer?
MMOGM skriver: Plukveer?
men er det ikke når den er hård og et par sekunder går det væk? Jeg mener min er hård hele aftenen...
AnneMaria skriver: men er det ikke når den er hård og et par sekunder går det væk? Jeg mener min er hård hele aftenen...
Hvor langt er du henne?
MMOGM skriver: Hvor langt er du henne?
3 mdr
AnneMaria skriver: 3 mdr
Så ved jeg desværre ikke hvad det kan være. Kan det måske være din livmoder?
MMOGM skriver: Så ved jeg desværre ikke hvad det kan være. Kan det måske være din livmoder?
jeg prøver sådan at komme i tanke om det, for jeg havde det også på et tidspunkt i sidste graviditet... men kan ikke huske hvad jeg fik fortalt....
AnneMaria skriver: jeg prøver sådan at komme i tanke om det, for jeg havde det også på et tidspunkt i sidste graviditet... men kan ikke huske hvad jeg fik fortalt....
Ih kender godt det der med at man ikke kan huske hvad det er
Tillykke med graviditeten
MMOGM skriver: Ih kender godt det der med at man ikke kan huske hvad det er Tillykke med graviditeten
ja man skulle have lavet en lille "notebook", så kunne man lige se tilbage...
mange tak
og ps. rigtig flot profilbillede!!
AnneMaria skriver: ja man skulle have lavet en lille "notebook", så kunne man lige se tilbage... mange tak og ps. rigtig flot profilbillede!!
Ja hehe, hvorfor tænker man ikke på sådan noget?
Hihi mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128